Hallo allemaal Dl van 20 maanden vind het al een paar maanden érg leuk om af en toe op de pot te zitten en steeds vaker komt er een plas in (of een druppel ze doet eeg haar best haha) De pot die we nu hebben zit voor haar niet echt al te best (het is echt een klein ding! ) dus op zoek naar een betere.. maar, een pot óf een wc verkleiner. Welke kiezen? Welke pot óf wc verkleiner is nou helemaal top?? Ik hoor het graag Gr baby001 (Nooit gedacht dat ik een topic zou openen over een pot haha)
https://www.bol.com/nl/p/fisher-price-koninklijk-potje-krukje/1004004006940036/ Wij hebben deze al een jaar of 5 en ik moet zeggen dat we daar veel plezier van hebben. Een soort klein WC'tje ... Wel heb ik muziekje lang geleden uitgezet, want daar schrokken mijn kinderen enorm van ... Brilverkleiners werkte niet echt goed bij ons. De jongste plaste er gewoon overheen... Hebben ook een simpel potje erbij gehad, dat werkte op zich ook. Eentje met een 'hoge' opstaande rand tussen de beentjes, zodat ze er ook echt maar op 1 manier op konden zitten en nooit over de rand plasten.
Hier altijd een potje van de Hema gehad en brilverkleiner van de prenatal. Allebei door elkaar gebruikt.
Wij gebruiken deze Op het potje met een deuntje - Intelligent Potty Is echt heel fijn. Ze zit er heerlijk op. Net een klein stoeltje. Ze kan er ook niet super makkelijk zelf aflopen. Je kunt iets inspreken of geluidjes instellen. Alleen vindt ze dat hier dus heel eng Prijs staat 49.95 bij, maar ik heb hem voor 25 euro gekocht en dat was geen aanbieding ofzo. Bij babysjop mamaloes oid..
Oke bedankt voor de tips! We hebben er een van de hema en een van de prenatal (2 wc's ) die van de prenatal vind ik niks en mn dochter ook niet geloof ik
deze lijkt me wel wat. Prijzig maar hij lijkt me wat comfortabeler zitten dan degene die we nu hebben (brede rand) je kan dus het muziekje uitzetten? Dat is wel een pré
Wij hebben gewoon 2 goedkope potjes, is inderdaad wat aan de lage kant, hij gaat er af en toe op en dat gaan tot nu toe prima.
Hier het goedkoopste potje van de ikea, prima ding. LILLA Kinderpot, groen - groen - IKEA Ook een wcbril verkleiner maar daar wil mijn mannetje niet op. Dus dan voor nu maar op het potje en langzaamaan wennen aan de grote wc!
Die van fisher price daar hebben we er twee van. Het is niet alleen een potje. Maar ook een brulverkleiner en opstapje. Dan heb je gelijk alles in 1. Tussen 10 - 15 euro op mp. Let wel op dat het onderdeel bij het plassertje niet ontbreekt.
Wij hebben alleen een potje (een 'becopotty', smal modelletje voor smalle dochter). Ik vond een potje wel fijn, omdat het in het begin wel eens wat langer duurde en dan kon ze gezellig in de kamer zitten terwijl ikzelf wat anders kon doen.
Hier vanaf het begin een wc verkleiner. Omdat ik geen zin heb om elke keer het potje te legen en schoon te maken. Hier gewoon een van de prenatal. Heel tevreden over.