Okeeee dus : regels begonnen de 3de augustus clomid van 3tot dag 7 ik dacht de donderdag een positest te hebben.(dag 10)..maar temp bleef normaal en de dag erna was het tweede streepje dunner(wel paars) dan de dag erna was de nieuwe test iets roziger (dag 11)en de dag erna weer dunner vandaag(dag12) 2 knal strepen paars... maar stel dat die morgen opnieuw terug minder zichtbaar is en dunner zoals de eerste keer(die was ook knalpaars en dag erna dunner en geen tempverhoging)...en temp laag zou blijven... we hebben woensdag(nacht) geklust en vandaag gaan we opnieuw. maar nu heb ik schrik dat men ei al geweest is. alleen hoe moet ik denken over die strepen die dunner worden na een dag(en geen tempverhoging) hier enkele foto's van de laatste drie testen (oud naar nieuw/vanboven naar onder) groetjes!!
Zijn dit kruidvat ovulatietesten??? Ze zeggen dat deze niet goed en betrouwbaar zijn! Kan je verder ook helaas niet helpen. Ik gebruik zelf ovutesten van sensitest, maar wordt er deze maand ook niet veel wijzer van. Is mijn eerste cyclus na mk. Succes