Super!!! Wat een reacties!!! Leuk om nog een paar redenen te horen om wel of juist niet voor een naam te gaan!! Fijn om te horen dat Stijn misschien toch niet zoveel voorkomt als dat ik dacht. Ik neig zelf steeds meer naar die naam, maar moet zeggen dat dit ook wel eens per uur kan verschillen..haha... weet niet of dit jullie ook bekend in de oren klinkt!???
Haha ja. Al moet ik eerlijk zeggen dat het toch de naam is geworden waar ik meestal naar neigde en de gedachte "dit is 'm!" steeds sterker is geworden. Goede keuze, Stijn (leuke naam, vriend vond hem helaas niet zo )
Ik vind Stijn leuk. Dex vind ik niks en ik moet ook aan gtst en Sander de Buisonjé (volgens mij was 't zo?)denken.
Stijn natuurlijk (hier nog geen dubbele naam gehad, oke, op broer zijn groep zit er 1 maar hier in het dorp nog niet!).
Toch maar even opgezocht: Xander de Buisonjé Ik wist dat het met een X was want dat vond hij vroeger namelijk heel stoer en dus wilde hij voor zijn zoon ook een naam met een x en dat is toen Dex geworden (jaja weet ook niet waarom ik dat weet)
Ik heb op Stijn gestemd, hij schijnt veel voor te komen, maar bij mijn zoontje op de psz ben ik er nog geeneen tegengekomen.. Stijn vind ik een stoere, maar toch lieve naam . Dex vind ik persoonlijk niet zo...