Hallo allemaal, Ik moet over 3 dagen ongesteld worden. Nu heb ik een early test van de action gebruikt. Deze was negatief. Vanmiddag had ik opeens zo veel buikpijn en kramp! Ik moest toevallig plassen en bij het vegen had ik een beeeetje roze bloed. Dit heb ik nog nooooit meegemaakt. Ik dacht dat ik misschien eerder ongesteld zou worden. Ik ben niet ongesteld geworden vandaag? Een vriendin van me zei dat dit misschien een innestelingbloeding was. Ik las online dat je pas HCG aanmaakt na de innesteling. Maar dit kan toch niet kloppen want ik heb begrepen dat veel vrouwen weken later nadat ze positief hebben getest pas een innestelingbloeding krijgen en soms helemaal geen bloeding zelfs.
Je maakt Indd pas hcg aan als het eitje ingenesteld is. Niet elke vrouw hoeft een innestelingsbloeding te krijgen (eigenlijk maar 20-30% van de vrouwen)
Hcg wordt idd pas aangemaakt na de innesteling. Een innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor. Sommige vrouwen hebben idd aan het begin van de innesteling een bloeding en testen daarna pas positief.
Wie zegt dat het een innestelingsbloeding was? Zeker wanneer je zwanger bent is alles beter doorbloed, dus kan ook een contactbloeding zijn geweest (na seks) of gewoon gesprongen bloedvaatje bv. Na innesteling maak je pas hcg aan.
Ik heb een early test gedaan gister. Ik moest toen over 3 dagen ongesteld worden. Deze was negatief. Ik ben gisteren niet ongesteld geworden? (Ik ging daar eigenlijk wel vanuit ivm de beginnende bloeding) Verder gister wel krampjes gehad. Ik werd vanochtend wakker en ging plassen en toen had ik WEER druppeltjes lichte roze bloed. Heb toen een zwangerschapstest gedaan maar negatief. Ik ben verder niet ongesteld geworden vandaag. Heb wel echt krampjes in me buik. En gevoelige borsten. Wat denk jij?
Ik heb vandaag getest met een “zwangerschapstest” ik had geen early test. Deze was ook negatief. Vanochtend had ik weer hetzelfde een beetje roze bloed bij eerste keer vegen. Ik weet het echt niet meer?
Wat is dat lastig, ik heb geen idee van jou cyclus en wanneer er een innesteling is geweest. Iedere vrouw is anders en het kan best zijn dat er iets zit (maar nog niet voldoende HCG in je urine zit voor een positief resultaat) Spannend! Je hebt wel de bekende symptomen als pijnlijke borsten maar dat kan ook betekenen dat er een menstruatie aankomt. Ik ben geen expert maar je kunt niets anders doen dan afwachten. Succes!
Maar als je gister de innesteling had kun je nog helemaal niet positief testen omdat het dus een paar dagen duurt voordat HCG genoeg gestegen is om waar te nemen door een test. Ik testte 3 dagen na innesteling positief met een early en 4 dagen na innesteling met eeb gewone zwangerschaps test
Ik had hier standaard spotting voordat menstruatie begon, begon meestal rond dag 10 dpo maar ook weleens op 12 dpo dus ook enkele dagen voordat menstruatie daadwerkelijk doorbrak. Ik liep al in het ziekenhuis en zij gaven aan dat dit niet erg is, dus ik zou me daar ook niet te veel zorgen over maken (zoals je ziet ben ik nu zwanger ondanks spotting voor menstruatie). Het kan een innesteling zijn, maar het kan dus ook voorbode van menstruatie zijn. Ik heb dit maanden niet gehad en maanden wel, waar het aan ligt geen idee. Ik zou dus over paar dagen pas weer testen als je menstruatie nog altijd niet is doorgebroken, hopelijk is het bij jou een innestelingsbloeding!