eerste onderzoeken!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MamavanHayden, 15 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Lieve dames

We zijn door gestuurd naar de gyn,
    Wat voor een soort onderzoeken kan ik gaan verwachten ?
    Vind het wel spannend!
    Alvast bedankt voor jullie antwoorden en de tijd :)

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Bloedonderzoeken om je hormoonwaarden te checken.
    Een inwendige echo om je eierstokken en baarmoeder te bekijken.
    Voor je man zaadonderzoeken.

Aan de hand van deze uitslagen wordt er verder gekeken. Misschien daarna nog aanvullende onderzoeken. Of in geval van goede uitslagen misschien het advies om het zelf nog een poosje te proberen.

Succes!

3. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Dankjewel☺

4. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Ik kreeg ook een inwendige echo en een uitstrijkje. En moest 2x bloedprikken.

Mijn vriend moest nog 1x een zaad test laten doen en bloedprikken, daarna maak je weer een afspraak voor de uitslag en dan hoor je wat er veder gaat gebeuren.

Heel veel succes :)

5. poetje84

poetje84 Actief lid

24 okt 2011
    141
    0
    0
    Wij zijn 6 januari voor het eerst geweest... toen heb ik een echo gehad van baarmoeder en eierstokken (zagen t goed en gezond uit). Toen officieel doorverwezen naar fertiliteit. Daar moeten we 12 februari voor het eerst heen ...
    Ik heb op dag drie van mn cyclus al bloed moeten prikken; dus misschien dat ik al een gedeelte van de onderzoeken gehad heb,weet t niet zo goed... Mm man moet nog zaadonderzoek doen... Spannend allemaal! Ben best een beetje bang voor alles; andere kant wil ik t ook graag weten als er wat is.

Deel Deze Pagina