Ik heb echt helemaal niks met de naam Nikki, dus ik ga zeker voor Gwen. Maar dan wel gewoon met 1 "n", die 2e "n" voegt helemaal niks toe.
Denk niet dat dat helpt want die namen liggen mijlenver uiteen haha. Bij 2e dochter was iedereen stomverbaasd omdat het echt in niets op elkaar lijkt. Komt denk ik omdat dochter #1 haar naam van mij komt en #2 van hem uit. Wel met wederzijds leuk vinden natuurlijk Durf hun namen hier ook niet neer te zetten ivm mogelijke herkenning. Weet mijn buuf dadelijk eerder hoe de kleine gaat heten dan ze geboren is haha. Ja deze 2 zijn ook heel verschillend he ! Zo staan ml en ik er dus in. Nikki is trouwens mijn voorkeur en Gwen(n) van hem.
Ik vind Nikki veel leuker en vrolijker klinken. Stoer en lief tegelijk. Gwen daarentegen vind ik een beetje zeurderig klinken. Succes met de keuze!
Nikki! Maar ik ben bevooroordeeld omdat we deze naam hebben gekozen voor onze 2de dochter die bijna geboren gaat worden
Nikki, ik vind Gwen heel hard klinken. Stel me er ook geen lief meisje of een sympathieke vrouw bij voor... Nikki vind ik leuk! .
Nikki vind ik het mooiste, je kunt ook Niki (spreek je uit als Niekie) vind ik ook heel erg mooi. Vroeger riep ik als klein kindje altijd dat ik graag Nikki wilde heten