Jullie Mening gevraagd =3

Discussion in 'De lounge' started by Giltje, Apr 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Giltje

Giltje Niet meer actief

hmm coltruitjes zijn niet echt mijn ding draag voornamelijk Hoodies =P

Dus dan zou je het alsnog niet zien

2. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Dat dacht ik ook al toen ik haar reactie las! Was gewoon grappig! Een sluitelbeen :D zal hem niet meer vergeten in ieder geval!

3. Giltje

Giltje Niet meer actief

ik weet het mijn NL is echt verschrikkelijk :( Mijn engels is veel beter dan mijn NL o_O heb voor de zelfde examen een 9 voor engels gehaald en een 5 voor NL :/ had 2 foutjes met engels, ik bedoel maar -.- NL is niet bepaald makkelijk vind ik haha

4. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ok dames weer even serieus ze vraagt onze mening.
    Dus weer f on topic! :D

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

jeetje. ze maakte een grapje ! :( Wat een reactie zeg.

6. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Maakt niet uit, we snapte je hoor dus niet sip kijken :)
    Daar is het een te mooie dag voor.

7. Giltje

Giltje Niet meer actief

haha dan zou je me eens moeten horen praten, met de zaanse ui =P denk dat het daar door komt. dat ik alles ook zo schrijf ;)

8. Giltje

Giltje Niet meer actief

oh nou sorry hoor :)

9. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

May 10, 2007
    1,454
    0
    0
    ik heb er 1 in me nek zitten( zit trouwens helemaal onder)
    maar je kan het altijd bedekken.. maar je moet wel bedenken neem ik nog meer tattoo`s ik vind dat wel dat alles bij elkaar moet passen maar dat is mijn mening.. maar ik moet je wel zeggen de plek die jij wilt is erg pijnlijk..

maar als jij dat wilt en je staat er voor de volle 100% achter moet je het gewoon doen als je maar goed nadenkt je loopt er de rest van je leven mee..

x

10. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik heb zelf een grote tattoo op mijn onderarm.
    Ik heb aan mijn baas toestemming gevraagt die vond het goed maar toen ie er op stond en hij hem zag schrok hij toch wel ff haha maar hij vind het niet erg.
    Ik weet dat waar ik nu werk zo wie zo nog wel een aantal jaar blijf en als ik weg ga is dat omdat ik zelfstandig ondernemer wordt.

Goed nadenken en pas doen als je het zeker weet,ik heb er ook 6 jaar over nagedacht en toen pas gedaan.

11. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

May 10, 2007
    1,454
    0
    0
    ( ooh en dan zaanse gepraat haha dat vind ik zo grappig) heb vrienden in zaandam wonen en ik moet daar altijd zo om lachen geweldig vind ik het...
    x

12. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb er 1 onder mijn sleutelbeen en is prima te bedekken als het moet.Ik kan wel even een foto opzoeken, als je wil?

13. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    whoehahahaha *proest* dies wel weer grappig :D

14. Giltje

Giltje Niet meer actief

graag, ben benieuwd hoe het er uit ziet, heb eigk nog nooit iemand gezien die daar een tattoo heeft =3 vind het wel vrij een orsiginele* plek. =3

*Ik kan dat woord gewoon niet spellen -.-

15. Giltje

Giltje Niet meer actief

haha ik woon in zaandam =P ben opgegroeid in Wormer maar daar praten ze het zelfde XD

16. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

ga even zoeken :)

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

:d:d:d

18. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb 4 tattoos en ik vind de plek die jij wilt echt mooi,,volgens mij heeft rihanna er ook 1 op der sleutelbeen,, wat beteft je werk ,als je de plek kan bedekken,, is het ok toch,en ja als jij zegt,,hmm ik wil niet dat iedereen hem ziet,,moet je een ander plekej zoeken,, maar als je het echt wilt,moet je schijt hebben aan wat andere ervan vinden,, ik zou ook mijn mening niet eens vragen,, gewoon doen als je het echt wilt,en als je twijfelt wacht je nog ff
    succes

19. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

May 10, 2007
    1,454
    0
    0
    ik kom zelf uit hoorn maar nu niet meer hoor.. maar was vaak te vinden in de clown ofzo heete dat en ik heb in zaandam gewerkt erg leuk altijd...

Maar wanneer ben je vanplan eigenlijk om die tattoo te gaan zetten ?

xxx

Share This Page