Jullie Mening gevraagd =3

Discussion in 'De lounge' started by Giltje, Apr 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. namya

namya Niet meer actief

kan je geen mooie ketting met een tribal hanger nemen???

2. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Er zijn veel mensen die tattoos sowieso niet mooi vinden dus die zullen je uberhaupt afraden om er een te nemen. Ook zijn er altijd mensen die zullen zeggen dat je ontwerp lelijk is maar zij hoeven het natuurlijk niet op hun lijf te zetten en jij wel. Daar gaat het om, dat je het zelf mooi vind. Ik heb sterren, kersjes met een strik en een hartje op mijn voet in alle kleuren van de regenboog en de meeste mensen vinden het vreselijk. Maar ik vind hem echt geweldig :p. Zelf ben ik gek op tattoos dus ik zeg dat je het gewoon moet doen.

Maaaaaaaaaarr....het is echt belangrijk dat je er voor de volle honderd procent achter staat. Dus eerst tekenen ( op je lijf, gewoon met de huis tuin keuken stiften) bekijken en er nog eens heel lang over nadenken tot je het echt zeker weet. Je kunt niet in de toekomst kijken en bedenken of je er over tien jaar nog blij mee bent. Als dat toch zou kunnen dan heel wat beslissingen een stuk makkelijker ;). Dus daar moet je niet mee bezig zijn.
    Als je het nu leuk vind en wilt moet je het doen!

en wat werk betreft, ik denk dat het voor een groot gedeelte ook te maken heeft met de branche waarin je werkt. En de plek die jij hebt uitgekozen is toch wel te bedekken als dat zou moeten?

3. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

May 10, 2007
    1,454
    0
    0
    Als je het helemaal wil laten inkleuren zou ik het niet doen dat wordt echt niet mooi maar het ontwerp tja.. het is niet mijn smaak maar ik vind het niet slecht..
    maar probeer het eerst is opjezelf te tekenen kijk hoe het staat misschien vind je het wel helemaal niks.. en als je het wel super vind dan moet je het gewoon doen natuurlijk...
    en probeer wat meer ontwerpen te maken van verschillende stijlen..

maar hou het wel bij een eigen ontwerp dat is wel zo mooi al mijn tattoo`s heb ik ook zelf ontworpen dus niemand heeft die..

x

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    sorry vind het echt niet mooi maar weet je?een tattoo is heeel persoonlijk ik heb een hele grote sierlijke op me zij en 1 op mn enkel voet ik kan ze altijd wegstoppen alleen somers mn voet niet maar ik ben kraamverzorgster en dat kan je niet maken om daar met een tattoo binnen te komen.

en er zijn 9 van de 10 mensen die niet van tattoos houden maar hem bij mij echt super mooi vinden omdat ie vrouwelijk is en die ene persoon vind m niks maar het is JOU lichaam en jou gevoel volg je gevoel dat is altijd de beste!

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    ps ik heb ze ook laten tekenen op mn lichaam niemand heeft die ook en vond ik het niks ging ie er weer af

6. maartjev

maartjev Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    1,534
    0
    0
    ik heb toevallig ook een hele grote onder mijn sleutelbeenderen!!!! Ik werk op een kdv, heb gesolliciteerd met een truitje aan waarbij je het net nog zag en daar maakten ze geen probleem van. Ik draag altijd redelijk bedekkende kleding op het werk, soms zie je een stukje, maar is nooit een probleem geweest. Krijg veel complimentjes wanneer mensen het zien :) Deze dus, in volle glorie op de foto :)

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee maartje ik heb jouw tatoo een x in real life voorbij zien komen en dacht ja !! die ken ik van ZP :D

8. maartjev

maartjev Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    1,534
    0
    0
    whahaa, wat leuk, ja wordt je erg herkenbaar van, maargoed, ben er trots op dussss vind het wel leuk. Waar ergens heb je me gezien?

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja da weet ik ni meer , studiedag van humanitas dacht ik .. ?? kan da kloppen tijdje terug ?

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ben ff aant denken of t daar was of ergens anders.. maar omdat je kdv zei...

weet t ff ni meer..

11. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn broer is bezig met een tattoo van zo'n beetje zijn hele rug. dat duurt alles bij elkaar een half jaar hij doet ongeveer 2 uur per keer. a 75 euro per uur. hij moet er 3 kwartier voor rijden. ook gaat hij vaak mee als model van die man die dat doet op shows dan doen ze het 50/50 qua geld. zo heb je globaal een idee van de kosten ;) maar goed voor mij is het niks. maar hij en mijn schoonzusje vinden het geweldig. zij heeft er ookal verscheidene. ik moet zeggen dat zijn rug best mooi wordt maar hoelang hé de kleuren worden toch weer lelijk. zijn oudere tattoo's vind ik ook lelijk.

12. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    ik zou bij een tattoo er ook altijd aan denken hoe het er over 20/40 jaar uitziet. Nu ben je nog jong en strak, tenminste de huid van een twintiger is heel anders dan die van 40jaar en ouder. Het wordt er nou eenmaal niet beter op vaak. Helemaal als je ook houdt van het zonnetje. Als ik mn moeder voorstel met zo`n tattoo word ik toch niet echt blij... los van het ontwerp.

Smaken verschillen iig.

13. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg

Hm...als je het dan over zo'n tattoo hebt vind ik 't wel weer mooi!;) Die is rustig ofzo, weet t niet..erg mooi iig!:D

14. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

May 24, 2007
    1,849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik vind het echt een kicke plek daar hoor een mooie traibel, ik heb zelf ook tattoos waarvan er enkele toch altijd te zien zijn en die heb ik al 11 jaar en totaal geen spijt van.
    Maar het is jouw lichaam alleen jij kan beslissen

15. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,291
    113
    Nederland
    Ik heb 12 tattoo's..
    En bijna allemaal zijn ze zichtbaar. Ligt wel aan de kleding.

Ik heb:
    Voet 1 kleine
    Rechter scheenbeen 1 grote
    Linkerscheenbeen 2 kleine
    Lies 1 kleine
    Rug 1 HELE grote
    Rechter schouderblad 1 HELE grote
    Linker schouderblad 1 hele kleine
    Linker pols 1 kleine
    Rechter arm 2 kleine en die zijn echt zichtbaar.
    Achter mijn oor 1 kleine

En ik werk in de kinderopvang (BSO) en het is geen probleem, zolang ze maar niet allemaal zichtbaar zijn. En het ligt aan de tattoo die je hebt.
    Zoals een doodskop e.d. zouden ze niet echt leuk vinden.
    Zomers als ik een hempje aan hem, dan zie je mijn rug tattoo/schouderblad ook en dit is geen probleem.

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik vind de tattoo zelf erg mooi, maar ik zou hem ook niet op die plek zetten. Ik zou hem op je rug tussen je schouderbladen zetten!!
    Ik heb zelf meerdere tattoos, maar allemaal op een plek dat ik ze kan verbergen als het nodig mocht zijn ;)

Alleen de plek waar jij hem wilt is ook een plek waar de huid erg verandert als je ouder wordt....en ik ben bang dat je tattoo dan niet meer mooi is! Waar Tessa hem heeft kan dan weer wel, maar zo precies midden voor blijft volgens mij niet mooi als je huid verouderd!

17. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja op een KDV is het geen probleem toch? Kids houden wel van kleurrijke mensen (die oordelen niet , de kids bedoel ik)

Maar in een hoge functie, goed betaalde baan word dit echt niet op prijs gesteld hoor, no offence maar als wij tennisbanen verkopen soms voor tonnen dan willen mensen dat echt niet graag zien (minimaal onder je pak met stropdas e.d.) mensen kijken toch erg naar je buitenkant (ik zeg niet dat het terecht is trouwens) maar het is wel zo (al is het wel steeds meer voorkomend...)

18. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,291
    113
    Nederland

Je bent een voorbeeld voor de kids he! Daarbij je hebt niet alleen met kids te maken, maar ook met ouders.
    En er zullen altijd ouders zijn, die het aso vinden, dat iemand die op het kdv een zichtbare (grote) tattoo heeft, dus daar ben ik het niet mee eens.

19. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,291
    113
    Nederland
    Ik heb ook op een kdv gewerkt en daar moesten alle tattoo's die op dat moment zichtbaar waren, afgeplakt worden dmv een pleister

20. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja okay misschien op die fiets idd heb je een punt... ik denk dat het juist voor de kids leuk is die kijken daar niet naar.. ik breng mijn kids zoiezo niet naar een KDV omdat ik thuis ben vandaar..

Share This Page