Ik heb dus afgelopen zaterdag mijn 4e tattoo laten zetten en ik wilde hem eigenlijk graag op mijn pols, dezelfde plek waar Wendy van Dijk haar tattoo heeft maar heb toch besloten om het niet op mijn arm te doen ook vanwege werk. Nu is het geen probleem op mijn werk maar ik wil in de toekomst wel een andere baan en aangezien ik kantoorwerk doe (secretaresse) kan ik me voorstellen dat andere werkgevers er anders tegenover staan. Dus vandaar mijn overweging om het niet op mijn arm te doen. Nu heb ik ook een tongpiercing en een tattoo op mijn vinger maar hier kan een ring overheen. En die piercing kan altijd uit mocht er moeilijk over worden gedaan. De plek die jij wilt is denk ik niet heel zichtbaar en denk ook niet dat je op je werk in hele lage truitjes zult gaan lopen. Of je moet salarisverhoging willen krijgen haha!
Ik weet niet of iemand dat hier al gezegd heeft, maar ik begrijp dat je probeert om zwanger te worden? Dan is het volgens mij niet handig om nu een tattoo te nemen. Ik weet niet precies hoe of wat maar informeer anders even bij de GGD of het wel veilig is. It's better to be safe, then sorry.
Ik zou zelf niet zo nel een tattoo op een zichtbare plaats zetten idd voor werk. Maar aangezien je zelf a een hele tijd dit idee hebt en er waarschijnlijk goed over na hebt gedacht, denk ik, waarom niet. Bedenk wel dat als je 80 jaar bent en een bloesje aan hebt (over je rok met pantykousjes, hihi) dan misschien ook je tattoo zichtbaar is. En wil je dat dan ook nog? En als ie vlak onder je sleutelbeen zit... en op je 80ste alles wat slapper is wordt je tribal dan niet ovaal qua vorm???
Tja,allereerst even heel goed denken inderdaad, maar als je het echt wilt? Ik heb zelf een grote tattoo die over mijn rug en schouder door naar voren loopt, over het sleutelbeen en dan net boven mijn borst eindigt.. ook heb ik een tattoo op mijn voet, allebei vrij zichtbare plaatsen en ook grote tattoo's. Mijn tattoo's zijn te verbergen, maar als je ze ziet word ik er geregeld op aangekeken, sommige vinden het mooi anderen asociaal... Ikzelf ben er blij mee en laat het ook weer uitbreiden verder ook op mijn arm.. Uiteindelijk moet je zelf beslissen...Succes ermee!! ps. ik las dat iemand een opmerking maakte over tattoëren en zwanger worden, als je zwanger bent zal een (goede) artist je niet helpen, lijkt me ook niet wenselijk, inkt is toch een goedje wat niet in je lijf thuis hoort, daarbij maak je een wond, die moet genezen en tijdens de zwangerschap heeft je lijf energie voor je kleintje nodig en niet voor genezing, om nog maar niet te spreken over eventuele ontstekingen of iets dergelijks,dan heb je antibiotica nodig...
ik zou het op die plek nooit laten zetten,en dan zeker niet 1 wie zo donker is ( dus dikke zwarte lijnen) ik denk dat het je hele decollate verpest ( niet het goede woord maar kan niets anders verzinnen) ik zou het eerder doen zoals degene van zp aan 1 kant lijkt mij veel mooier.. maar het is jou lichaam en je moet doen wat voor jou goed voelt!
Ik heb m op dezelfde plek als tessa81 en die van mij is nog wat groter, maar kan m prima verbergen ook. Maar ik ben van mening dat als je over een tattoo twijfelt, dat je het dan nooit moet doen...
Ik weet er eentje! Dit: c=3 is een piemeltje met balletjes... toch? Je bent gewoon de hele tijd de c vergeten?
hihihi ik ben gelukkig niet de enige die er niks van snapt Zat al te twijfelen om er een vraag over te stellen met dat =3 en =D etc.
ik werd er helemaal door afgeleid, weet niet eens meer waar het onderwerp eigenlijk overging zag alleen nog maar die ctjes en ptjes en =. brrrrr zeer irritant
Tattoo zetten staat los van het proberen zwanger te worden. Als je zwanger bent of borstvoeding geeft, dan wordt het afgeraden! Hier zitten we inmiddels in ronde 21 en heb in die 20 maanden ongeveer 8 8 tattoo's laten zetten en het zegt niets meer of minder.
Dat zijn smily's! : D = alleen Giltje doet het =D Dus je moet de smily van de zijkant/schuin bekijken.
Ik blijf het een eikelloos piemeltje vinden. On topic: Ik zou nog eens héél goed over de tattoo nadenken. Besef wel dat je met zo'n tattoo door veel mensen gezien zult worden als iemand uit een bepaalde sociale klasse. Besef of je dat erg vindt. Niet om mensen met tattoo's te beledigen (ik heb er zelf ook één), maar het is nou eenmaal een ouderwetse visie dat tattoo's vroeger alleen voor hoeren en piraten waren. Ik heb de mijne na lang nadenken laten zetten op mijn 21e, en nu (12 jaar later) ben ik blij dat hij op mijn bovenarm zit, en niet op een meer zichtbare plek. Is het een idee om je ontwerp door een goede tattoo-artist te laten uitwerken en als 'aarsgewei' te nemen? Volgens mij heb je er zelf dan meer plezier (minder last) van op langere termijn.
in welk tijdperk leef jij hoeren en piraten , nu ist gewoon kunst en versiering van het lichaam hoef toch niet meer aan vroeger te denken ... jesus..