wat zouden jullie doen ??

Discussie in 'De lounge' gestart door Bolly, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    heel raar vraagje hoor

maar over een paar weekjes moet ik dus onder het mes en wordt mijn hoofd half kaal geschoren ( go wat baal ik daar van ,, mieppp ) zouden jullie na herstel helemaal kaal scheren of proberen de camoufleren ( de voorkant van mijn hoofd tot oren gaan kaal.

ik heb mijn haar net tot aan mijn oren laten groeien. wou het net weer lang laten groeien.

dilemma hele stomme dilemma maar denk er wel over na :) ben toch een vrouw

xx

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Volgens mij valt dat niet te camoufleren, dus helemaal kaal maar. Wel oppassen in de zon.

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik zou 't er allemaal afhalen...

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Tja, ik zou misschien zelf eerst kijken of het iets is als ik aan de voorkant bijv een bandana doe en de rest van de haren daar dus onderuit komen. En is dat geen porem, dan gewoon kaal.

Maar goed, het lijkt me persoonlijk ook echt verschrikkelijk als je haren eraf moeten!
    Ook al is het voor een hele goede reden.

Succes met de beslissing

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Je zou een pet of hoofddoekje op kunnen doen waardoor het niet gelijk opvalt dat je kaal bent geschoren.

En of je de rest van je haar dan ook kaal zou scheren? Poeh moeilijk hoor. Ik denk dat ik mijn haar wel korter zou laten knippen, maar niet helemaal kaal. Dat is ook zo drastisch...

Veel sterkte... Gelukkig groeit haar weer snel aan.

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

dat denk ik ook en dan kan je haar ook weer gelijkmatig groeien anders blijf je voorlopig met een ongelijk kapsel rondlopen.

Nu word het mooier/warmer weer en kun je leuke zonnehoedjes opdoen ter camouflage

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou zelf kiezen voor helemaal kaal scheren.'
    Je zou het wel kunnen verbergen door een gedeelte van je haar er over heen te kammen,maar dan moet je haar natuurlijk wel lang genoeg zijn, en gaat het denk wel heel erg opvallen als je dan weer korte haren krijgt op het gedeelte wat kaalgeschoren is

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oei, lijkt me zo moeilijk! Ik heb zelf heel lang haar, altijd gehad ook..
    Maar ik denk dat ik het dan ook helemaal kaal zou doen en dan een pruik?

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Mag ik vragen waarvoor je dan geopereerd wordt?

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zou ook alles kaal maken. anders ben je zo een jaar bezig om het een beetje gelijk te krijgen.

als je het kaal doet groeit het in 1 lengte en kun je er al snel een "model" in laten knippen

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

aan een hypofhise tumor was het toch?

12. Seth

Seth Niet meer actief

moeilijk,
    maar denk dat ik ook alles eraf zou halen en idd dan zo'n doekje om zou doen....

maar je zou ff kunnen kijken hoe het uitvalt .... eraf gehaald is (qua handeling dan) zo gedaan.....

in ieder geval, alvast veel succes met de operatie... en beterschap toegewenst.

13. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind een pruik ook nog niet zo'n slecht idee hoor. Dan wel alles eraf en dan heeft je haar tijd genoeg om weer bij te groeien.

14. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

bij ons in de wijk is een vrouw die helemaal kaal is, en weet je zo raar staat het niet eens, ik zou ook gewoon voor helemaal kaal gaan, het groeid gelukkig heel snel aan.
    sterkte met de operatie en het herstel (mijn neefje herstelde super snel)

15. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland

ik heb een goed aardige tumor ( hersen vlies tumor die tegen mijn oog zenuwen en hypofyse aandrukt, ze dachten eerst dan het dus een hypofyse tumor was maar woensdag dus te horen gekregen dan het mijn van mijn hersen vlies is, en die moeten ze even weg snijden:$ )

een middels maar besloten totaal kaal te gaan, ik kan na de operatie enkele maanden niet buiten komen of ieder geval niet lang. kost tegen de 6 maanden om de oude te worden dus dan heb je weer tegen de 5 a 6 cm :(

bedankt dames voor jullie antwoorden en toch mijzelf tot een keuzen te zetten

kusjes bolly - femke

16. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Ik zou als ik dan toch kaal moet, een week van tevoren een hanenkam bij mezelf doen. Is iets wat ik in het echt nooit zou durven of echt zou willen, maar dan wel een keer grappig vind. Of iets anders mafs/cools met mijn haar, zo'n kans krijg je nooit meer. (Zo'n kans wil je natuurlijk ook nooit meer, gezond zijn is wat je wilt)

Heel veel sterkte en beterschap.

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey meis :),

Ik zou het ook kaal doen hoor en dan met een leuke fleurige bandana eromheen... gelukkig groeit het best snel op je hoofd, maarja, ik snap best dat je het niet leuk vind hoor!!!

Zal vandaag ff je pb antwoorden trouwens ;).

xxx

Deel Deze Pagina