Neusspray om toeschietreflex op te wekken

Discussion in 'Borstvoeding' started by Liminous, Dec 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liminous

Liminous Actief lid

Oct 23, 2009
    371
    69
    28
    NULL
    NULL
    Zijn er hier dames die ook de Syntocinon neusspray gebruiken en die nu te maken hebben met de leveringsproblemen?

Ik vind het nog steeds zo ontzettend zonde dat daar geen alternatief middel voor is. Het was voor mij echt bepalend om door te kunnen gaan met borstvoeding toen ik eenmaal weer ging werken. Zonder de neusspray kreeg ik met geen mogelijkheid een toeschietreflex. Gelukkig is het met de levering uiteindelijk goed gegaan bij mij, soms op het nippertje, maar heb er heel wat tranen om gelaten dat ik door zoiets stoms mogelijk zou moeten stoppen met de bv.

Inmiddels ben ik 3 weken geleden gestopt met de bv omdat de productie ondanks alle tips van de lactatiekundige echt ver beneden peil was. 5,5 maand hebben mijn dochter en ik hiervan mogen genieten.

Nu heb ik nog 3 ongeopende flesjes neusspray in de koelkast staan en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze weg te gooien of terug te brengen naar de apotheek, want daar zullen ze ongetwijfeld ook gewoon weggegooid worden.

2. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    1,220
    0
    36
    Tjonge wat ontzettend jammer zeg! Lastig dat je gewoon geen tsr kan krijgen, hoe komt dat dan?
    Ik heb niet gehoord van de leveringsproblemen en de neusspray begin december nog gewoon kunnen krijgen!
    Ik gebruik hem alleen voor het kolven op mn werk om een 2e tsr op te wekken, anders krijg ik er nooit genoeg uit. Als je ze kwijt wilt, wil ik ze graag overnemen... PB me dan maar.

3. Dinges1012

Mar 2, 2013
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik neem ze ook erg graag over. Ik heb je een pb gestuurd...

Share This Page