hoe ziet een aft eruit?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamavanukkie, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Mijn zoontje klaagt al een paar dagen over pijn aan zijn wang. heb gekeken en nu zit er een dik plekje wat er geel uitziet. Hij heeft op zijn wang gebeten en toen is dit nadien gekomen denk ik. Is dit een aft? En wat kun je eraan doen?

2. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Dat is denk ik een aft. Je kunt er niets tegen doen maar ik spreek uit eigen ervaring het kan verschrikkelijk zeer doen. Ook mijn dochtertje heeft er regelmatig last van. Verder kun je ze sneller krijgen als je weerstand niet al te hoog is maar met bijten op b.v. je wang is dat niet de reden.

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    moet je effe aft intikken bij google, wordt je doodgegooid met plaatjes.

Gaat meestal vanzelf over. Er zijn wel aanstipdingen maar das meestal tijdelijke verdoving...

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oh ik wou dat ik deze vraag kon stellen :D Aften zijn rot. :(

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    er is wel verdoving voor (tijdelijk) maar ik weet niet of niet kindjes die ook mogen gebruiken..volgens mij niet. ik heb zo'n flesje wel ergens staan maar tis volgens mij alleen voor volwassenen

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dentinox helpt ook wel voor even. Ik gebruik het wel eens haha. ;)

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja oke, dat kun je ook gebruiken ja.. ik heb iets gehad van de huisarts. Officieel mag dat volgens mij niet maar met aandringen lukt t wel ;) Heb zovaak aften dat je niet eens normaal kunt eten.

Deel Deze Pagina