Mijn zoontje klaagt al een paar dagen over pijn aan zijn wang. heb gekeken en nu zit er een dik plekje wat er geel uitziet. Hij heeft op zijn wang gebeten en toen is dit nadien gekomen denk ik. Is dit een aft? En wat kun je eraan doen?
Dat is denk ik een aft. Je kunt er niets tegen doen maar ik spreek uit eigen ervaring het kan verschrikkelijk zeer doen. Ook mijn dochtertje heeft er regelmatig last van. Verder kun je ze sneller krijgen als je weerstand niet al te hoog is maar met bijten op b.v. je wang is dat niet de reden.
moet je effe aft intikken bij google, wordt je doodgegooid met plaatjes. Gaat meestal vanzelf over. Er zijn wel aanstipdingen maar das meestal tijdelijke verdoving...
er is wel verdoving voor (tijdelijk) maar ik weet niet of niet kindjes die ook mogen gebruiken..volgens mij niet. ik heb zo'n flesje wel ergens staan maar tis volgens mij alleen voor volwassenen
Ja oke, dat kun je ook gebruiken ja.. ik heb iets gehad van de huisarts. Officieel mag dat volgens mij niet maar met aandringen lukt t wel Heb zovaak aften dat je niet eens normaal kunt eten.