Hoi, Ik heb een onregelmatige cyclus en heb deze afgelopen 16 dagen elke dag test, elke keer had ik een geen of een hele lichte streep. Nu heb ik vandaag dag 17 een donkere streep, weet niet of jullie het goed kunnen zien. graag jullie mening is dit hem of komt ie eraan? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42437-albums4929-picture24414.html Ik weet niet hoe je hem hier plaatst
Ik gebruik ook de ovutesten van dit merk en heb bij mij iig nog geen knalpositieve test gehad. Maar sommige mensen hebben ook een heel kortdurende LH piek. Als ik die van jouw zie vind ik het ook nog geen knaltest. Hij zou net zo donker of donkerder moeten zijn als de controle streep. Ik zou vanavond nog eens testen, wrs is ie dan knal positief! Indien hij dan weer licht is heb je de LH piek misschien net gemist maar kun je nog wel klussen aangezien je ei dan toch binnen ca 24 uur komt. SUCCES!
Ja, ik ga straks nog eens testen. ik heb ook testen van sensi test, daar heb ik nog helemaal geen streep op gehad. Als het goed is heb ik hem niet gemist, aangezien ik elke dag test. had gisteren wel heel erg buikpijn, dus wie weet komt ie eraan
Ik gebruik ze juist om beter mn lichaam te herkennen. Ik heb tot nu toe 2 keer een flinke buikpijn gehad rondom mn eisprong. Maar ik dacht zelf altijd dat dat dan ook daadwerkelij de eisprong was? Of kan het zijn dat je ervoor of erna pas buikpijn krijgt? Afgelopen cyclus heb ik met de ovutesten van zwanger&kids mn eisprong gemist. Maar ik testte toen niet steeds op het zelfde tijdstip en ben vlgs mij ook te vroeg gestopt met testen. Aankomende cyclus ga ik het dus anders doen en zodra ik twijfel ga ik over op 2x daags testen.
Ik had hiervoor testen die helemaal niks deden, had ook weinig zin. Maar nu weet ik wel bij deze buikpijn kan mijn eisprong zijn. van andere verhalen heb ik gehoord dat je een a twee dagen ervoor vaak buikpijn kan hebben, want dan komt je ei los ofzo.
Hij ziet er wel bijna positief uit. Bij mij is ie dan kort erna nog iets donkerder en daarna neemt het weer snel af (ik gebruik dezelfde testen trouwens). Ik denk dat het per persoon wel verschilt hoe donker de test wordt. Bij de één is het (bijna) even donker en bij de ander donkerder dan de controlelijn. Maar ik denk wel dat je ei er bijna aankomt hoor!
Ja he. ik hoop dat het dan ook lukt. stel dat ik nu mijn ei zo krijgen, moet ik er dan 14 dagen bij optellen zodat ik mijn NOD kan uitrekenen? Heb namelijk een onregelmatige cyclus
Ja, dan zou ik er 14 dagen bij optellen. De periode tussen de eisprong en je menstruatie is gemiddeld 14 dagen en kan per vrouw wel iets varieren, maar heeft niets te maken met het hebben van een regelmatige cyclus of niet. Hopelijk heb je morgen een nog donkerdere lijn!
zo vanochtend weer een test gedaan en die was heel positief. gaan dit weekend maar lang klussen. weet alleen niet hoelang we het nu moeten doen komt het ei los of morgen of als de testen negistief zijn?
Ik had vandaag ook een positieve test! Nu dus inderdaad tussen 24-48 uur de eisprong en daarvoor al klussen dacht ik. Een positieve test betekent een LH piek. En de LH piek komt voor de eisprong. Als de eisprong plaatsvindt is de LH piek alweer voorbij en test je niet meer positief.
Na de eerste positieve ovulatietest zal je ei binne 24 tot 36 uur springen bij deze testen, de verkoper van die testen heeft me dat gemeld. Ik heb btw ook nooit knaltesten met deze testen . Streepjes blijven gelijk qua kleur, klusseeeeeeeeeeee meid .
nou gaan we vanavond nog maar eens klussen spannend allemaal he! misschien zijn we wel zwanger einde van de maand Ik hoop het zo!!
Soms wel 2 tot 3 dagen . Vaak 2 dagen. En ik ben helaas niet eind van de maand zwanger hoor . De andere meiden misschien wel, maar zonder eisprong en een slecht slijmvlies gaat dat erggggg moeilijk . Succes meis, gewoon doorklussen .
@ Babii Ja, dat snap ik. hoelang ben je al bezig om een kleintje te krijgen? heb nog helemaal geen ei gespot?