Onze zoon heet Enzo, dit is dus een italiaanse naam! Nu vinden we voor een meisje de naam Ize heel erg leuk alleen voor een jongen vinden we zo ontzettend moeilijk! Wat vinden jullie goed bij Enzo passen. We houden wel van korte namen! het mogen best aparte namen zijn als ze maar kort zijn!! hopelijk hebben jullie goede ideeen... alvast bedankt voor je reactie.. veel liefs rensje
Dino... Al is t wel afgeleid van Alfredino (uit mn hoofd gegokt)... Zoals de zoon van Enzo (Ferrari)???
Nou enzo komt niet van de ferrari haha!! maar dat is wel de bekendste hihi.... Maar hier eerder voetbalgekken als formule 1 gekken haha. Maar moet zeggen dat ik zion ook wel een leuke naam vind!! hij gaat op het lijstje erbij thanks....
luca of lucas inderdaad ook erg leuk!!!! en is toch niet zon rare naam!!! Levi vind ik ook leuk maar mijn man niet helaasss..
Zit hier misschien wat tussen? Aaron / Aron Aldrik Alec / Alek Almar Aubin / Obin Axel Boas / Boaz Bor(re) Casijn Danté / Dantae Dareau / Daró Dion Elia Elias Emil / Emiel Felipe / Filipe Felix Floris Gian / Gianni Guido Harm(en) Iben Ilmar / Ylmar Isaia Ivar Iven / Ivan / Iwan Izar Janick Jari Joas / Joaz Jonan Jonas Joren Jorias Kayan Kobe Lander Lars Leon / León Loïc / Lowiek Lowie Luca Mathis Matthias Matz / Mads Maxim Midas Milan Myron Nèron Nevan Odil Peppin / Pippin Quentin / Quinten / Quintin Quin Ravi Remi Rhobin Roan Robbe Roben Rohan Rouan Rowen / Rowin Royan Ruben Rune Sanou Senne Sepp(e) Sevrin Silvan / Silven Silvar Silvian Silvijn Stan Tibalt Timar Tobias Torben / Thorben Torbin / Thorbin Tore / Thore Torre Turias Tuur / Ture / Thure Victor Vince Warre Xander Xavi Ysmar / Izmar / Ismar Mea vind ik trouwens leuk voor een zusje, Ize niet super - dan liever Iza.
Boaz vind ik ook steeds mooier! Tja meisjes naam blijven we toch bij Ize want dat vinden mijn man en ik mooi. En in onze regio zijn er al zoveel isa' s . Tja we hebben nog tijd. Maar er zitten paar leuke bij... Boaz , zion , Lucas !!!! Dank je meiden