Ik vind Elise de enige leuke naam uit je lijst. De rest vind ik allemaal wat ordi of té hip, en Tess vind ik zeurderig. Elise vind ik wel een héel andere naam dan die van je dochter trouwens.
Loïs of Ziva! Super leuk en past goed bij Jaylin vind ik. Tweede namen ben ik niet zo goed in maar misschien Elise als tweede naam als je die zo mooi vind maar niet stoer genoeg als eerste naam?
Ja mijn is gek op de naam Ziva, en ik op de naam Loïs ik ben benieuwd hoe we eruit gaan komen haha. Ik dacht als Compromis een hele andere naam te kiezen Ja Elise vind ik idd mooi als tweede naam ook omdat daar toch een stukje vernoeming in zit van mijn overleden oma.
Ik ga voor Loïs! Zei het gister nog een paar keer in m'n hoofd, vond het goed samen klinken. (Laat je man anders dit topic lezen?)
Ik zou voor Loïs gaan ( zo heet m'n dochtertje) Ik moet zeggen dat je deze naam nog steeds niet super veel hoort en vind het persoonlijk ook beter staan bij de naam van je andere dochtertje. Blijft lastig een naam verzinnen!
Ik vind ''Lois'' er erg mooi bij passen,... ''Lois-Amy'' Heb je voor beide meisjes dezelfde letters gebruikt als 2e naam, leuk!
Ik lees dit topic voor het eerst en ben ook beetje in de war? In je onderschrift staat dat je een zoontje krijgt toch? Of was dat nog niet bekend toen je het topic opende? Of opper je de namen als jongensnamen
Olivia Loïs Eloise (combi elise en Loïs) Ziva Noömi ( Hebreeuws licht voor God / Mijn liefde) Amy Lois
hihi bedankt voor al jullie reacties. Vorige week zijn we er achter gekomen met een pret echo dat we een zoontje krijgen ! hartstikke leuk , maar we hebben totaal geen jongensnamen in gedachte haha
haha nee dat was toen nog niet bekend ! Ons gevoel zei heel sterk meisje, en zoals je kon zien konden we daar ook heel veel namen voor bedenken hihi maar we krijgen er dus een zoontje bij en nu is ons lijstje weer leeg