hoi, We gaan voor nr. 3 en zijn nog niet zwanger. Maar i.v.m. bekenden vooraf alvast wat namen inspiratie passend bij onze kids. Onze kids hebben Nederlandse namen. Ik hou niet van ordinaire namen of buitenlands klinkende namen. Ik vind leuk voor Meisje: puck (krijg ik er niet door). Jongensnaam weten we eigenlijk wel. Dus op zoek naar meisjesnamen. leuke namen zijn vaak al vergeven. Onze dochter: S.uu.s ( maar dan net even anders) zoon: T..e.ij.e
Voor een meisje dus... Mees (ja, wordt meestal gegeven als jongensnaam, maar ik vind m voor een meisje erg leuk) Tess(a) Vera Ilva/Ylva Renee Dion(ne)
bedankt! maar dit is het allemaal nog niet. alhoewel ik LOLA erg leuk vind! maar manlief heeft deze ooit eerder al afgekeurd.
Wij vinden nederlandse onpopulaire namen ook heel leuk, voor meisje hebben wij nog Lenthe, Merle, Jasmijn, Olivia staan. Mss een optie? Jongens zijn iets minder hollands...
An / Ann Bibi Biene / Bine Bo / Beau Chris Ditte, Dytte Doris Elle, Ella Fenne Fien, Fiene Fiep Flore Ieve, Iva Isa, Ise / Ize Jet, Jette, Jetta Josje Juul Kaatje, Kaat Kiki Liene Lise / Lize Loes Lot, Lotte, Lotta, Lotje Maia / Maja / Maya Maud Mette Nieke Nimke, Nim Noor, Noortje Pien Pip Pleun Roos Saar Sam Sille / Cille Sinne Sterre Tesse, Teske, Tes / Tess Vere
Suus, Teije en Pip Suus, Teije en Fem Suus, Teije en Noor Suus, Teije en Jet Suus, Teije en Anna Suus, Teije en Lize Suus, Teije en Hilde
Namen als Fiene, Noor en Lize en Juul zijn al vergeven. Veel vrienden hebben deze namen al. Leuk tot nu toe. niene, Jet en Lot (maar deze namen zullen het bij manlief niet redden) Zelf heb ik nog Jolijn, Veerle, Jolien.
Suus, Teije, Jolijn Suus, Teije, Judie Suus, Teije, Hilda Suus, Teije, Viola Suus, Teije, Meis Suus, Teije, Lieve Suus, Teije, Charlot