Wat vinden jullie van de namen Milan voor een jongen en Zoe voor een meisje (Puntjes op de e, maar weet niet hoe ik dat moet doen) Ik ben pas zeer kort zwanger, maar toch al aan het nadenken over namen. Een meisjes naam vond ik erg moeilijk, maar toen ik Zoe tegen kwam, dacht ik... Dat is wel een mooie naam. En Milan sprak mij ook erg aan. Maar weet nog niet of dit de definitieve namen zijn, want het is toch wel moeilijk... Ben daarom wel benieuwt wat andere van deze namen vinden. Iedereen heeft een eigen mening dus als je het niks vind, ook gewoon eerlijk zeggen natuurlijk
Hoi Bloempje, Ik vind beide namen erg leuk. Succes met jullie keuze, Je hebt nog even de tijd. Groetjes, Elvira
Het zijn allebei namen die ik nooit voor mijn kind zou gebruiken. Milan vind ik nog wel leuk, maar Zoë vind ik geen leuke naam.
Zoë vind ik echt een supernaam. Milan vind ik geen leuke naam, maar dat komt doordat ik iemand ken met die naam en die persoon vind ik niet zo aardig
Ik vind Milan een leuke naam, maar Zoë niet zo... Ik weet alleen niet of ik voor deze namen zou kiezen omdat er al zoveeeel van zijn. Wat vind je partner de namen leuk? Daar gaat het natuurlijk om, dat jullie er beiden weg van zijn !
Milan is bij ons ook favoriet, maar zoe vind ik ook niet zo, moet dan aan sesamstraat denken, sorry !
Milan vind ik erg leuk, jammer alleen dat je 't zo vaak hoort tegenwoordig. Zoë vond ik ook altijd wel leuk, totdat ik iemand leerde kennen die zo heet en die niet zo leuk is .