Nou eerlijk?? ik had het kaartje ook met een hoop kabaal weer teruggesmeten. Ik vind eerder jullie onbeschoft bij leven geen teken bij bijna dood wel?? Had ik dus nooit gedaan!!
aah, dat is vervelend. Jij hebt toch geen ruzie gehad? Wat heb jij ermee te maken? jou ouders hadden toch ruzie met de buren. Sorry, ik vind het wel een vreemde reactie. Maar jij hebt je medeleven getoond. Erg goed van je. niet te druk over maken.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje raar van de buurman. Zoals ik de eerste post van TS lees hebben haar ouders ruzie met de buren gehad en niet zij zelf.
Bah bah bah vind het echt onbeschoft van hun! Laat het contact nou niet goed geweest zijn zoiets doe je toch niet. Je zou blij moeten zijn dat mensen je een hart onder de riem willen steken!!!
Ik heb besloten dat ik het me niet aan ga trekken. Ik heb mijn goed fadsoen getoond. Die kaart kwam uit respect voor de jaren dat we elkaar gekend hebben. Want dit wens je je ergste vijand toch niet toe zo`n ziekte. Helaas als zij dit niet begrijpen is dat hun probleem. Als zij denken ook met ons problemen te hebben? Jammer dan. Ik aan mijn kant van de straat en zij aan die van hun. Dan hebben we ook geen last van elkaar. bedankt voor jullie reacties meiden. groetjes Janna
Ik vind het onbeschoft van de oude buren ja, en niet van jullie. Wat jammer zeg, zo'n reactie. Jullie hadden het zo goed bedoeld.
Jouw ouders hebben ruzie met ze, jij niet. Jij doet uit goed fatsoen een kaartje door de bus en vervolgens krijg je zo'n reactie. Reageer dan niet, denk ik dat. Lijkt me dat die mensen hun energie wel beter kunnen gebruiken. Maar goed, met 'n aankomend sterven kan ik er ergens nog wel begrip voor opbrengen. Iets schiet in 't verkeerde keelgat en dan reageer je puur vanuit emotie.. Netjes? Absoluut niet. Maar geen reden je verder druk te maken. Ik vind in elk geval dat jij fatsoenlijk gehandeld hebt.