Ik zou graag jullie mening willen weten over deze jongensnaam: Boyd Je hoort het niet zo vaak en dat vind ik wel erg leuk. WIj zijn namelijk op zoek naar een stoere korte jongensnaam. Ben benieuwd wat jullie hier van vinden.
Stoer! Stond ook nog even bij ons op de lijst, maar wij hebben gekozen voor Bruce (kwam toen nog niet veel voor ).
Mijn smaak is het niet, maar zo te zien voldoet de naam aan jullie eisen, en dat is het belangrijkst .
Niet mijn smaak, maar wel een hele stoere naam. Ik heb alleen een beetje moeite met de uitspraak (kan ook goed aan mij liggen hoor). Ik vind simpel BOY mooier.
Leuk! Kort, stoer en weer eens wat anders dan Jayden en Finn enzo Volgens mij juist heel makkelijk om uit te spreken, te schrijven, en (indien nodig) te spellen
Ik zou zelf niet voor de naam kiezen, aangezien wij van de Hollandse namen zijn. Maar.. ik vind het wel een stoere, en toch ook lief klinkende naam! Als de naam bij jullie past, doen.
Korte, stoere naam. Alleen zou ik persoonlijk voor Boy gaan als ik die naam aan mijn zoon zou geven. Die "T" klank erachter klinkt hard.
En ook niet de mijne... Er zijn (naar mijn idee) andere leuke stoere namen genoeg maar als het voor jullie de naam is dan is het toch prima.
Leuk! Hij staat hier bovenaan ons jongenslijstje. Nu krijgen we een meidje dus niet nodig maar Boyd was hier voor een jongen ook favoriet!
komt hier wel vaker voor, maar ik vind hem leuk! Beter dan Boy, kan je je kind net zo goed jongen noemen, dat vind ik een beetje gek (maar dat is mijn mening)