twijfel

Discussion in 'Babynamen' started by belgischemama, Dec 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    ik ben nu ruim 32 weken maar hoe dichter de bevalling komt hoe meer ik twijfel ad naam zijn dit de hormonen? want we vinden het een leuke naam en was ook een van mijn eerste gedachten maar de twijfel slaat om... alleen heb al alles in orde met die naam gelijk naamkrtjes etc gewoon bij mijn eerste keuze blijven waarvan ik heb ja het is de naam maar om een of andere reden twijfel is het mss wat andere er van vinden dat me doet twijfelen?

2. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

Mar 22, 2007
    1,823
    0
    0
    helmond
    Ik moet zeggen dat ik ook rond deze tijd twijfelde met de naam voor onze zoon
    maar ben blij dat we zijn gegaan voor onze 1e keus
    de naam past super goed bij hem
    succes met jullie keuze

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

Aug 12, 2011
    3,324
    158
    63
    Female
    Drenthe
    Ik zou ook gaan voor jullie eerste keus...twijfel heeft iedereen denk ik rond die tijd.

4. shirley1987

shirley1987 VIP lid

Jul 6, 2011
    5,392
    2,113
    113
    die twijfel hoort erbij... maar je zal zien dat je toch telkens terugkomt bij die 1e keus...

5. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Is normaal, ik twijfel altijd al over alles, moet je nagaan als je ook nog eens een bom hormonen erbij hebt!!
    Mijn oma heeft 9 kinderen en zegt altijd maar zo: "Ze moesten een naam hebben he..". Ze dacht daar verder niet bij na, dat boeide men vroeger niet zo geloof ik.
    Moraal van het verhaal: als het kind geen al te pest-grage naam heeft (zoals Kersje of Broccoli :D ) zal het allemaal wel meevallen ;)

6. belgischemama

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    nee het is geen erge naam, en ik kan ook niet echt uitleggen wrm ik twijfel dus ik sla het wel op de hormomen :)

7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,814
    3,342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    je kan nog eens kijken of je een betere naam kan vinden... zo niet, dan heb je altijd die naam achter de hand. Vind je écht nog een naam die het ineens hélemaal is, noujja dan had het zo moeten zijn, maar zo niet, dan is het ook duidelijk :)

8. belgischemama

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    betere naam vinden we niet echt, we hadden er 2 en eentje is dezelfde naam als mijn neef en dat hield ons al beetje tegen terwijl we het ook de naam vonden, maar de naam die we nu hebben is ook voor ons de naam, ik denk dat het beetje de twijfel vd hormonen zijn.

Share This Page