Hoi iedereen! Ik ben dus nu al 37 weken zwanger en zit eigenlijk af te wachten wanneer onze kleine spruit ter wereld wil komen. Het wordt een jongetje met italiaans/portugees en nederlands bloed. We hebben al een meisje: Gabriëlla Eline A.. Nu hadden we al een naam voor hem bedacht: Matteo Dinand A.. Maar nu kom ik er dus achter dat als je van alle voornamen plus achternaam de 1e letter pakt er MDA komt te staan!!! MDA is drugs (afk. voor extasy voor diegene die dat niet weten...) Het zullen wel mijn hormonen zijn...maar wat vinden jullie? Kan dit wel??? Ik maak me een btj zorgen dat ik onze zoon strx met iets vervelends opzadel...
ik zelf vind dat helemaal geen probleem MDA had er zelf namelijk nooit van gehoord haha vind het super namen!!
MDMA ken ik wel, maar van MDA had ik nog nooit gehoord. Gewoon doen dus! Volgens mij kun je anders bij elke lettercombinatie wel iets vinden! (Kan me niet voorstellen dat als mensen de letters M.D.A. zien, ze denken, 'Hee, 3,4-methyleendioxyamfetamine, een chemische verbinding met hallucinogene werking!' ) (Ik heb even opgezocht wat MDA precies is dus )
Gewoon doen!! Ik wist het toevallig wel, maar ik doe dan ook een medische opleiding en heb het vak Verslaving gehad Het merendeel heeft dat niet gehad, ik denk dus dat veel mensen het niet eens weten! En als ze het wel weten, who cares? Mijn initialen zijn L.A.K., men vraagt soms of ik dan overal lak aan heb Hb m'n ouders ooit gevraagd of ze daar naar gekeken hadden, totaal niet was het antwoord! Volgens mij waren veel mensen vroeger veel minder bezig men namen etc. Niet meer zorgen maken hoor! Het zijn mooie namen!
Dank je wel meiden!!! Tja...zwanger zijn en onzekerheden hebben...Dat is een hele normale combinatie heb ik begrepen Je wilt alleen toch niet dat je kind wordt opgezadelt met iets wat de ouders niet hebben gezien. Zou toch wel heel vervelend zijn. De namen staan dus nu gewoon vast! Het wordt gewoon MDA hihi Nu is het nog steeds wachten voordat ons kleintje wil komen... Nogmaals bedankt meiden voor jullie geruststelling!!!
Had er ook nog nooooooooit van gehoord. Verder is de A...de eerste letter van de achternaam neem ik aan? Ik zou niet weten wanneer je dat afkort! Dus...geen probleem zou ik zeggen!! De voorletters blijven gewoon MD...die A zie je echt nooit terug hoor!