Erin vind ik niet mooi. Lastige naam qua uitspraak en in het nederlands is erin ook gewoon een woord Eva vind ik heel mooi, kort maar krachtig, tijdloos (maar ik vind Iva mooier). Linde vind ik ook heel mooi, maar doet me toch ergens denken aan Linda, wat ik dan weer geen mooie naam vind. Mijn top drie is dus: 1. Eva, 2. Linde ... en dan met veel ruimte ertussen 3. Erin
Erin! Hoewel het ervanaf hangt waar je woont. Als je in een boerendorp woont zou ik er niet voor kiezen, terwijl in een grote stad mensen deze naam toch wel kennen en hem goed uit zouden spreken. Eva vind ik een heel goede tweede, leuk en tijdloos. Linde vind ik een lieve naam, maar hij valt voor mij af omdat het ook een boom is.
Eva wint!! Ik vind de koosnaampjes hierbij, Eefje of Evie ook heeeeel erg leuk!!! Mijn beste vriendin heet Eva, ik noem haar meestal Evie Erin vind ik wel een leuke naam, maar meer voor als je in een Engelstalig land woont. In het nederlands denk je dan al vaak aan 'er in'. idd.. Linde , het ziet er wel leuk/lief uit, maar vind hem toch niet zo. Waarom kan ik niet echt een vinger op leggen, waarschijnlijk omdat het zo op Linda lijkt, en die naam vind ik veel te gewoontjes voor mijn smaak
Eva natuurlijk Linde vind ik op zich wel leuk, maar is voor mij vooral een boom. Erin vind ik leuk in een engelstalig land.
Ik vind Linde het mooist. Maar Eva blijft ook een mooie naam. Erin vind ik niet lelijk, maar kunnen mensen snel verkeerd uitspreken doordat het een woord is.
Linde lijkt op Linda.. vind het geen mooie naam ook al heet ik zelf Linda. Eva vind ik de mooiste naam suc6!
Ik vind Erin de mooiste naam maar... helaas wordt het in Nederland zo slecht uitgesproken dat het ER-IN wordt.. en dat gaat onherroepelijk problemen geven.. Eva... prima naam maar mijn associaties met Adam is te groot Linde.. mooie naam! Dus ik kies voor LINDE
ik vind Linde het leukst, Eva vind ik ook leuk, maar Erin niet. Zou mijn kind geen Er in noemen, lijkt me in de pubertijd nogal een gevoelige naam.
Ik vind Erin het leukst. Linde lijkt teveel op Linda en vind ik oudbollig en Eva vind ik wel erg standaard... Vind je Elin niks?