jullie mening graag.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by esther1975, Nov 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje wat spannend zeg!!

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Spannend!!!!!

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

oke misschien begrijp ik het helemaal verkeerd maar ik vind de opmerking van je ha heel erg raar.

Je man is gesterilliseert maar het is toch zo dat er toch een kans is dat je zwanger kunt worden toch? ook al is hij nihil?
    Dan snap ik de opmerking dat hij je wel pillen wil geven om je menstruatie op te wekken niet. stel je voor dat je wel zwanger bent? en hoezo moet je pillen krijgen het kan zijn dta je cyclus langer is toch?
    sorry maar ik vond dit een hele rare opmerking.
    als ik ernaast zit sorry.

je houdt het nog wel even spannend dus!

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    hhmm, misschien ben ik de enige.....

haar man is gesteriliseerd en ze heeft vanmorgen nega getest.
    De andere roze streepjes kwamen na 8 min.

Negatief dus en niet zwanger. Kan me voorstellen dat die huisarts dat dan zegt.

Succes Esther.

5. Ellen291982

het gaat mij erom dat ze twijfelt of ze zwanger is. dan zeg je als dokter toch over een paar dagen weer testen? toch niet dan geefi k je wel wat pillen? ik vind het een apart antwoord vandaar. ook dat als ze toch niet zwanger is ze vast wel ongesteld word (gaan we dan eerst vanuit) snap je wat ik bedoel te zeggen? val je antwoord niet aan hoor! snap wat je bedoeld met dat ze nega test.

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Ellen, ik snap wat je bedoelt. Ik wilde ook niet negatief overkomen.
    Vind het ook wel vreemd dat hij meteen pillen wil voorschrijven, maar niet dat hij verder niets achter dit verhaal zoekt (zwangerschap).

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Esther, die kruidvat testen die na de 5 min een streepje geven zijn toch écht negatief.
    Ik had 10 van die testen en bij 5 van die testen kwam er een 2de streepje even na 5 min...en ik ben toch echt (helaas) nog niet zwanger.

suc6 en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. ;)

8. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

Oct 3, 2008
    311
    0
    0
    Ik ben dus ook 1 van die personen die met kruitvat test een ovulatie reactie kreeg. Maar ik denk niet dat je zwanger bent trouwens. Het lijkt of je het eigenlijk nog heel graag zou willen? misschien zit ik er naast maar dan kan je ook alles gaan voelen. Ook als je je bedenkt wat je bij de andere heb gevoeld. En je man is niet voor niets gesteriliseerd toch?

9. esther1975

Mar 3, 2006
    65
    0
    0
    Hoi allemaal.

Bedankt voor het meedenken en jullie reacties.
    Ik weet dat als je man gesteriliseerd is dat je niet uit mag gaan dat je zwanger bent maar helaas heb ik echt klachten die op een zwangerschap lijken:(
    -Mijn menstruatie blijft uit.
    -ik voel een soort bal in mijn onderbuik en mijn buik is erg gevoelig na drie keizersnedes.
    -Veel duizelig geweest nu even een paar dagen gelukkig niet.
    - erg moe de hele dag door.
    -met vlagen misselijk.
    -oh ja vandaag een soort warme vloed onderin mijn buik.
    -Mijn litteken jeukt ook af en toe en daar heb ik nooit eigenlijk last van gehad.
    -Vorige week veel last van menstruatie klachten,en nu eigenlijk niet meer:(
    -Mijn borsten voel ik af en toe alsof ze zwaarder worden.
    - mijn buik voelt aan de onderkant waar de snee zit veel gevoeliger aan.

Ja mijn huisarts zegt dat het met mijn biologische klok te maken heeft ben nu 35 jaar want ik heb dan een cyclus van 36 dagen gehad in maart en die andere maanden zijn 30 en 32 dagen geweest.
    Nu morgen zaterdag zit ik op dag 44 dus ben erg benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden.
    En ja helaas denk ik er veel over na want ik voel steeds symptomen in mijn lichaam.

Weet iemand of je ook gewoon naar een verloskundige mag bellen en je verhaal doen en dat je dan voor een echo betaald?
    Dat zou voor mij ideaal zijn en dan weet ik gelijk wat er aan de hand is:(
    Ik hoor graag jullie meningen en ik zal even laten weten van de clearblue test of die nog wat aan gaf.
    Ohja stel dat er een wonder is dat ik toch zwanger blijk te zijn dan zou ik het nooit weg laten halen ook kozen we dan natuurlijk eerst voor drie lieverds die we nu hebben en waar ik zo onwijs van geniet.:)
    Maar bang ben ik helaas wel voor die 4de keizersnede die dan gedaan zou moeten worden want mijn bekken zijn te klein dus kan ik geen natuurlijke bevalling krijgen:(
    Heeft iemand wel eens een 4de keizersnede gehad?

Ik hoor graag jullie mening en ik wens iedereen een super weekend.
    Liefs van essie.:)

Vandaag ook nog een verhaal gehoord van iemand die haar man is gesteriliseerd maar zijn vrouw toch zwanger is geworden.
    Ja als dat dan hoort weer ga je toch na denken.

10. Ellen291982

Haha dan begrijpen we elkaar goed. wilde het ook niet negatief neerzetten! dan denken we er hetzelfde over:)

11. esther1975

Mar 3, 2006
    65
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.

Van morgen een clearblue zwangerschapstest gedaan en die geeft ook negatief aan.
    Dus zwanger kan ik dus waarschijnlijk niet zijn:(
    Vanmorgen met een pijnlijk gevoel naar de wc geweest alleen geen bloed te vinden.
    Ik denk dat het straks wel komt.
    Ja omdat ik er natuurlijk flink mee bezig ben vind ik het ook best wel balen dat ik het straks word,want ik had het eindelijk best wel heel leuk gevonden voor de allerlaatste keer zwanger.
    Terwijl ik het na mijn laatste ventje eigenlijk had afgesloten!
    Raar zit in een mens in elkaar he?
    Het zijn allemaal gevoelens wat je mee draagt.
    Ik zie het wel wat er gaat gebeuren.
    En ik blijf het hier opschrijven wat er gebeurt.

Liefs van Essie.:)

12. esther1975

Mar 3, 2006
    65
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.:)

Daar ben ik weer en ik ben nog steeds niet ongesteld en zit nu op dag 45 van mijn cyclus.
    Gisteren veel last van mijn buik gehad en ik dacht nu komt het eraan maar tot nu nog niks te zien en ik herinner me wel dat ik op 22 oktober dat ik smorgens een flinke steek heb gehad aan mijn linker kant van mijn buik:((ik kon bijna niet uit mijn bed komen van de pijn)
    Weet iemand wat dat zou kunnen zijn geweest?

Ik ga morgen zeker mijn huisarts bellen en vragen of ik een echo of een bloedtest kan krijgen.
    En ik hou jullie op de hoogte.
    Ik ben ook steeds nog licht misselijk met vlagen en mijn liezen voel ik ook steeds:) en mijn buik.
    Liefs van Essie.

13. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Veel sterkte. Naar he, die onzekerheid. Ik hoop dat het gauw over is. Volgens mij zitten dit soort echo's trouwens gewoon in de basisverzekering, dus daar zou ik me geen zorgen over maken.

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    klinkt als een late eisprong?

15. esther1975

Mar 3, 2006
    65
    0
    0
    Hoi lynnes.

Ja die pijn was echt heel erg naar en ook weer gauw over gelukkig.
    En dat is nu bijna 3 weken geleden(vrijdag 22oktober)
    Inmiddels ben ik nog steeds niet ongesteld en heb nog wel last van duizelingen en pijn in de lies en heb zaterdag voor het laatst getest en doe het ook maar even niet want zwanger ben ik toch niet al hoewel ik wel vage klachten heb:(
    Ik wacht het gewoon nog even af.
    Maar die onzekerheid is irritant wat er nou aan de hand is.
    Ik hou jullie op de hoogte.:)
    Liefs van Essie.
    Srb bedankt voor je berichtje en ik vraag zeker een echo aan.
    Miss zit er wel iets van een cyste ergens wat ik nu voel je weet het niet.

16. esther1975

Mar 3, 2006
    65
    0
    0
    Nou even laten weten dat ik eindelijk ongesteld ben geworden alleen wel een beetje vreemde ongi.(op dag cyclus van 46 dagen)
    Begon gisteravond laat met roden draadjes en slijm en lichtrood bloed.
    Wat ik hiervan moet denken en was gisteravond niet veel.
    Vanmorgen hetzelfde en heb ik steekjes in mijn borsten en raar gevoel in mijn buik.
    Het zal wel echte ongi zijn.
    Mijn echte ongesteldheid is met donkere stukjes erin van bloed en dat heb ik dus nu niet:(
    Ik moet het even af wachten van de dokter en als het dan toch weg blijft en dus niet doorzet moet ik langs komen bij mijn huisarts.
    Wat is mijn lichaam toch een raar iets.
    Ik Blijf jullie op de hoogte houden:)

Liefs van Essie.

17. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    He bah, wat een narigheid! Heel veel sterkte. Misschien sowieso even langs de huisarts als je je er onzeker over voelt?

18. esther1975

Mar 3, 2006
    65
    0
    0
    Hoi Srb
    Bedankt voor je advies en je berichtje.
    Ik ben eindelijk na 46 dagen goed ongesteld geworden met rood bloed en slijm, lekker praatje.
    Ik ben dus niet zwanger.:(
    Liefs van Essie.

Share This Page