Jullie mening graag.....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door SoSweet, 27 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoSweet

SoSweet Lid

9 nov 2006
    88
    0
    0
    Almere
    Hoi Meiden,

Even het volgende.

afgelopen maand was ik op 20/Nov ongi. Normaal ben ik elke maand rond deze datum ongesteld. in Juni van dit jaar ben ik gestopt met de pil.
    Zoals jullie wel zullen zien is het nu al 27 dec. dus dat zou betekenen dat ik al 7 dagen overtijd ben. Ik heb wel de hele tijd de ongi pijnen (nu nog) pijn in buik in me rug en dit met vlagen. Dan denk ik snel naar het toilet maar vervolgens is er niks aan de hand.
    Voor de rest geen klachten ja een beetje misselijk (ook dit met vlagen, het misselijkheids gevoel blijft dan ongeveer 1a2 minuten) Ook is mijn afscheiding wat wit dikkig.
    Mijn tepels zelf zijn wel gevoelig. Ook ben ik vorige week erg emotioneel geworden er moest alleen al naar me gewezen worden en saggi dat ik was. (wat erg zielig voor me mannetje was :) )
    Ik heb nog geen test gedaan, maar die ga ik vanmiddag wel halen.
    Wat denken jullie zou er een kans zijn dat ik zwanger ben of denken jullie dat ik nog even zal wachten met een test en dat mijn ongi gewoon uitblijft doordat ik begin dit jaar ben gestopt met de pil. ik vind het namelijk zo raar dat die ongi pijnen er nog zijn.

Ik hoor graag van jullie.

groetjes en dikke kus,
    SoSweet.

2. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Die ongipijnen kun je ook hebben als je zwanger bent dus dat zegt niks. Maar als je 7 dagen over tijd bent is er natuurlijk een kans dat het raak is. Dat is een erg duidelijke 'klacht'. Ik zou een test doen dan weet je het zo..
    Ik hoop het in ieder geval heel erg voor je, ik zal met je mee duimen

3. Niet meer actief

Ik zou ook een test doen, dan weet je het.
    Succes!

4. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Gewoon testen.
    Ik hoop voor je dat het raak is!

Marie

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik zou ook testen aangezien je 7 dagen overtijd bent.

6. SoSweet

SoSweet Lid

9 nov 2006
    88
    0
    0
    Almere
    Ja ik heb net een test gekocht alleen moet ik nog even gaan kijken of ik vandaag nog ga testen of morgenochtend... ik heb zo een Clear Blue test gehaald waarop staat dat het elk moment van de dag kan... Wat denken jullie dat het best is.... je hoort toch zo vaak dat het toch beter is smorgens te gaan testen?

7. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Volgens mij maakt het niet zoveel uit. Je bent al aardig ff over tijd dus.. En clear blue schijnt erg duidelijk te zijn.. Ik heb ook midden op de dag getest en duidelijker kon niet.. Ik was al wel 3 weken over tijd maar toch.. Maar je kan ook tot morgenochtend wachten als je dat liever doet, het kan geen kwaad..

hahhaa ik realiseer me net dat je volgens mij niet echt veel zal hebben aan mijn reactie

8. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik zeg: TESTEN!
    Het klinkt mij positief in de oren. Mocht het toch een negatieve test opleveren dan zou ik het vrijdagochtend nog eens proberen.

Laat je het nog even weten?

Succes!

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ik heb nog steeds last van ongipijnen dus...
    het lijkt mij dat je best wel zwanger kunt zijn! :D

10. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Ja ik heb het ook nog steeds nu en dan

11. SoSweet

SoSweet Lid

9 nov 2006
    88
    0
    0
    Almere
    Hoi Amilah,

Haha jawel hoor! Maar ik wil het nu gewoon weten! haha kan ook weer niet wachten.. kijken hoe ik me vanavond voel. (en of ik dan natuurlijk niet plotseling wel ongesteld ben geworden)

Ik denk ook inderdaad niet dat ze het er zo maar op gaan zetten als het niet overdag zou kunnen. ppff wat een gedoe allemaal.....

Ben al de hele middag een beetje misselijk, weet niet of dat er ook mee te maken zou kunnen hebben.... loop af en aan naar de wc om ook echt te plassen en om maar te checken of er nog niks is begonnen.

Maar goed dat ik om me werk zit, heb ik toch nog wat afleiding he he. :)

12. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Misselijk kan ook een symptoom zijn (dat weet ik als geen ander hahaha).. Doe maar gewoon een test want je zit nu zo in de zenuwen. En als hij positief is ben je er vanaf en als ie negatief is dan zit je in hetzelfde schuitje als nu.
    Ik zit helemaal mee te zenuwen merk ik hahaha

13. Niet meer actief

succes met testen!

14. Niet meer actief

Oh jeetje, wat spannend meid! Klinkt me toch wel allemaal heel positief in de oren. Ik zou maar snel gaan testen als ik jou was. Het kan zo maar raak zijn :D

15. SoSweet

SoSweet Lid

9 nov 2006
    88
    0
    0
    Almere
    Ja ik kan nu ook niet meer wachten met testen! Dus ik denk dat ik het maar vanavond ga doen..! Ik zal jullie op de hoogte houden!

laten we hopen dat het raak is!
    Als jullie voor mij duimen, duim ik voor jullie!

16. Niet meer actief

Ik zal voor je duimen, spannend!

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Niet te veel water drinken, dat verdund.
    Verder succes!

18. SoSweet

SoSweet Lid

9 nov 2006
    88
    0
    0
    Almere
    Ok dus niet te veel water drinken... nog andere dingen die ik beter niet kan doen als ik saonds ga testen? ha ha

kom maar op met jullie goede raad! :D

thanks girls!

19. SoSweet

SoSweet Lid

9 nov 2006
    88
    0
    0
    Almere
    Nou jongens net een test gedaan en positief.
    We zijn toch wel een beetje van slag dus laten het even op ons inwerken.

Maar twee duidelijke strepen daar kunnen we niet om heen! :D

ik hou jullie op de hoogte!

gr. SoSweet

20. Niet meer actief

Jeetje SoSweet, dat is geweldig nieuws! Gefeliciteerd joh! :D

Deel Deze Pagina