Even uit nieuwsgierigheid, als je zwanger bent voel je dan iets op je NOD? Vandaag zal ik ongi kunnen worden, maar ik heb dus super super buikkramp veel erger dan normaal. Zo erg heb ik het nog nooit gehad, maar voor de rest lijkt het niet door te zetten.
Deze keer had ik een dag of drie van die ongi buikpijn en was ervan overtuigd dat de ongi er weer aan zat te komen, dus niet...
En had je voor de rest nog andere ongi-klachten? Ik heb namelijk ook pijn aan mijn borsten. Ik heb eigenlijk de zelfde klachten als gewoolijk, maar dan net iets erger. Had net nog buikkrampen, kroop echt over de grond van de pijn, maar het is nu weer over. Ik snap er echt helemaal niets meer van mijn eigen lichaam. Ben al bijna twee jaar bezig, ik hoop zo erg dat het nu eindelijk een keer raak zou zijn.
Ook de pijn in mijn borsten zijn een beetje weggetrokken. Moet ik nog hoop hebben of niet. Ben een beetje in de war.
Ik denk dat ik nu maar een paar daagjes ga wachten met testen, kan misschien nog ongi worden. Door zo'n test raak ik soms nog meer van in de stress. Maar ik hou jullie op de hoogte.