zwanger en NOD

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door baby, 29 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Even uit nieuwsgierigheid, als je zwanger bent voel je dan iets op je NOD? Vandaag zal ik ongi kunnen worden, maar ik heb dus super super buikkramp veel erger dan normaal. Zo erg heb ik het nog nooit gehad, maar voor de rest lijkt het niet door te zetten.

2. LDP

LDP Lid

10 nov 2006
    45
    0
    0
    Spannend hoor!

Als ik jou was dan zou ik testen, dan weet je het zeker!

Succes

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

heb je al getest?

4. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Ik heb getest, maar negatief. Ik weet het echt niet meer.

5. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Deze keer had ik een dag of drie van die ongi buikpijn en was ervan overtuigd dat de ongi er weer aan zat te komen, dus niet...

6. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    En had je voor de rest nog andere ongi-klachten? Ik heb namelijk ook pijn aan mijn borsten. Ik heb eigenlijk de zelfde klachten als gewoolijk, maar dan net iets erger. Had net nog buikkrampen, kroop echt over de grond van de pijn, maar het is nu weer over. Ik snap er echt helemaal niets meer van mijn eigen lichaam. Ben al bijna twee jaar bezig, ik hoop zo erg dat het nu eindelijk een keer raak zou zijn.

7. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Ook de pijn in mijn borsten zijn een beetje weggetrokken. Moet ik nog hoop hebben of niet. Ben een beetje in de war.

8. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    je kunt nog n keer testen hoor,misschien was er gisteren niet genoeg hcg aanwezig,morgen een testje?

9. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Ik denk dat ik nu maar een paar daagjes ga wachten met testen, kan misschien nog ongi worden. Door zo'n test raak ik soms nog meer van in de stress. Maar ik hou jullie op de hoogte.

Deel Deze Pagina