Jullie mening graag!!!

Discussion in 'Babynamen' started by GewoonLinda, Mar 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,938
    58
    48
    Ik kwam net op een site de naam Jae tegen voor een meisje...
    Je spreekt het wel hetzelfde uit als de jongensnaam Jay, maar schrijft het anders, waardoor het dus echt een vrouwelijk tintje krijgt.
    Wat vinden jullie er van?

2. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Het is niet mijn smaak. Wel een goed gevonden vrouwelijke variant van Jay ;).

3. Lotti

Lotti Actief lid

Jun 7, 2008
    477
    2
    0
    Eindhoven
    als mensen de naam horen, zien ze niet de vrouwelijke schrijfwijze. Ik zou er dan ook niet voor gaan.

4. Missy1985

Missy1985 Fanatiek lid

Oct 3, 2009
    1,009
    0
    36
    Ik vind het wel heel leuk! Ik ben hem ook tegen gekomen als Jey! Vond ik ook super!

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

Sep 2, 2007
    9,025
    2
    38
    Ik vind het wel stoer klinken voor een meisje, maar ben wel bang dat ze haar naam vaak zal moeten herhalen en spellen.

6. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Mee eens.

7. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,938
    58
    48
    Ja, ik denk ook dat ze het dan vaak zou moeten spellen. Dat vind ik altijd wel een nadeel. Maar dat heb je tegenwoordig wel bij heel veel namen. Want ook al zou je een naam op z'n simpelst schrijven, dan nog denken mensen tegenwoordig dat het anders geschreven moet worden.....
    Maar ik vond hem zelf wel apart.
    Meer meningen zijn welkom hoor!

8. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Ik vind hem wel mooi! Ik heb zelf ook een erg aparte naam en ben ook heel vaak gevraagd of ik hem wilde spellen...maar ik heb er geen last van gehad ofzo hoor :) ben wel blij met mijn aparte naam!

9. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Shae vind ik dan leuker voor een meisje. Het is een unisex naam. Jae vind ik wat minder.

Share This Page