35 weken en alleen

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Djano, 20 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djano

Djano Lid

30 nov 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik kom uit een relatie waarin huiselijk geweld dagelijkse kost was...heb mn hondjes gepakt en gevlucht... eerst naar een kennis van mij en zo weer terug in het dorp waar ik ben opgegroeid omdat ik me niet lekker voelde en last had van nachtmerries ben ik naar de huisarts gegaan... Toen kreeg ik het advies om een zwangerschapstest te doen en de volgende dag terug te komen... de test was positief en moest de volgende dag direct door naar de verloskundige... Daar werd er meteen een echo gemaakt en bleek ik al 32 weken zwanger te zijn:$ Maar alles was in orde het hartje was prachtig. Mijn ex heeft borderline en ik heb besloten het niet te vertellen tegen hem omdat ik wil dat mn kindje in een normale en geweldloze situatie opgroeid..

Het mooiste moment was voor mij dat ze konden zien dat ik een heerlijk kereltje krijg! En toen kwam voor mij ook de acceptatie...

Ondanks alle steun van familie, vrienden enz ben ik toch alleen met mn 3 fantastische Argentijnse doggen. Maar ik knok verder en wil mn kind kosten wat het kost gezond ter wereld brengen...

Ik wil ieder die dit alleen doen een hart onder de riem steken, trek je niets aan van de afkeurende blikken enz enz. Je bent zelf sterk genoeg om het te kunnen! Twijfel niet en ga ervoor!:)

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat heb jij een paar heftige weken achter de rug. Vluchten uit een giftige relatie en er dan achter komen dat je al zover zwanger bent. Had je echt helemaal niets in de gaten?
    Hopelijk gaat alles nu en straks goed met jou en je kindje. En hopelijk word je goed gesteund in je omgeving!

3. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik wil je heel veel sterkte wensen en natuurlijk gefeliciteerd, het gaat je lukken. ik kwam bij mijn zoontje er pas na 12 weken achter. vond het eigenlijk wel fijn dat ik me over de eerste weken geen zorgen hoefde te maken. maar na 32 weken er achter komen lijkt me wel schrikken?? had je geen symptomen? sorry voor mijn nieuwsgierigheid

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

32 weken??? Jeetje!!

5. Gazy

Gazy Niet meer actief

Wow!!!!!!
    Meid harstikke sterk van je!
    Zet hem op!

Deel Deze Pagina