Mooi namen hoor maar hou er rekening mee dat ze ook Ollie genoemd zal gaan worden Ik weet via ZP dat de naam van de Voice is... geen idee wie de originele Vajèn is...
Mooie naam! Twee maal een v in de naam klinkt goed. En toch even een reacties op de voor gaande reacties: Er zijn gelukkig heeeel veeeel mensen die NIET naar de voice kijken en de naam Vajen gewoon mooi vinden!
Bedankt voor de reacties! Super dat bijna iedereen het mooi vindt, dat bevestigt toch even ons gevoel!
Ik heb nog nooit The Voice gezien, en toch weet ik via dit forum dat sinds die ene Vajen op tv kwam, de naam nu ineens meerdere keren per week hier genoemd wordt.
Ik vind het een erg mooie naam.. Liva juist leuk als roepnaam door li uit olivia en va uit vajen.. Ik ken de naam overigens al veel langer (voor de voice dus), alleen ben dan zelf meer voor Fayenne..
Heel mooi! Vajèn is niet helemaal mijn smaak, Olivia vind ik helemaal super! Als roepnaam zou ik Livia mooier vinden, maar Liva vind ik ook niet verkeerd
Ik vind Liva veel leuker dan Livia. Liva is stoer en mooi. En een heel stuk origineler. Voor ollie hoef je toch niet bang te zijn? Voor haar omgeving heet ze gewoon Liva. Toen ik Vajèn las dacht ik: 'das een leuke naam, nog nooit van gehoord...' Maar blijkbaar wordt dat de babynaam van 2012 Jammer zeg, nu kan ie niet op ons lijstje