Ehm.. klopt het dat de romige kokosmelk van de conimex als behoorlijk vaste massa uit het pakje komt? Ik heb altijd andere en dat is echt melk zeg maar. Alleen was deze op en dus.... Het zit al in de pan, het klopt toch wel?
hmm, heb die van conimex nog nooit gehad..maar ander merken is die altijd goed schenkbaar....dus dan ga je idd bijna twijfelen he... Hoop voor je dat iemand het antwoord heeft........
Heb je niet per ongeluk van dat spul gekocht waar je nog water bij moet doen? Ik heb trouwens ook wel eens dat de bovenkant van het blikje vaster is dan de melk er onder.
Ja hoor, heb ik ook vaak genoeg. Ik vind die van Conimex het lekkerst. Als je hem echt veel te dik vind, kun je een klein scheutje melk erbij doen, maar is niet eens nodig.
ik heb wel staan schudden voor gebruik... hahaha.. wat een heerlijk forum is dit toch.. ik heb zelfs conimex gebeld en dat klopt dus. Bedankt dames!! Want nu in de pan is het weer goed. Sjonge.. kook ik toch al sinds mijn eh... 16e?
Ja komt ook bij andere merken voor, komt er zo'n dikke drap uit en daarna dunne melk. Spat ook lekker Sindsdiens schud ik flink voor gebruik (en openen, dus )