Jullie mening graag!

Discussie in 'De lounge' gestart door MoedervanSafia, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hapjes verkopen is

1. een goed idee

2. een slecht idee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
  2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.659
    1.419
    113
    Ik heb het ook wel eens gedaan als de prijs goed is en het aanbod zou ik het zeker doen, maar zoals hier al,meer gezegd let op de regels die zijn vrij streng

3. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Wanneer je eten bereidt is het inderdaad heel erg belangrijk om het met respect en hygienisch te werken.. Ik krijg altijd de bibbers als ik naar al die progamma's kijk hoe smerig sommige huizen zijn (met uitzondering van mensen met echte problemen)..

Maargoed, dus mijn moeder moet rekening houden met:
    - De prijs
    - Hygiene
    - Aanbod

Misschien nog tips??

P.s bedankt voor alle andere tips!

4. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    #24 MamaR, 4 sep 2013
    Laatst bewerkt: 4 sep 2013
    Zodra mensen bij jou eten bestellen en ervoor betalen moet je wel aan de HACCP normen voldoen hoor.. Ook al bereid je het gewoon vanuit huis.

Kleine toevoeging; volgens mij moet je zelfs een aparte ruimte hebben waar je je eten bereid, volgens mij mag het niet eens zomaar in een willekeurige keuken.. Maar dat zou je even uit moeten zoeken, is al een tijdje geleden dat ik dat op school gehad heb ;)

5. fafa

fafa Niet meer actief

Ik zou er ook niet zomaar aan beginnen... een eigen bedrijfje neemt zoveel met zich mee, zeker als het om voedsel gaat, vanwege de eerder genoemde hygieneregels. Maar ook de adminisrtratieve meuk die het met zich meebrengt. Ze moet zich wel goed bedenken dat het meer is dan lekker gezellig koken en geld innen.

6. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Ik zou ook eens informeren bij de gemeente of het überhaupt mag. Hier mag dat niet. Dat staat in het bestemmingsplan.

Deel Deze Pagina