Help.. 35 weken zwanger en we hebben nog geen naam voor ons 3e kindje. Om een beetje te weten in welke stijl we zoeken.. Onze eerste heet L.yam De tweede heet L.uka (spreek uit luuka) We twijfelen over de naam M.ika voor onze derde.. Lijkt teveel op L.uka? Verder nog totaal geen inspiratie. Wat vinden jullie, lijkt M.ika teveel op de naam van onze tweede? Nog suggesties? Help!
Ik vind zelf mika en Luka wel erg op elkaar lijken.. Maarja.. Daarintegen noemen die van mij straks Sylvan en Rohan. Dat lijkt ook erg op elkaar Mikai misschien een optie?
Ik vind het wel teveel lijken ja. Komt door dezelfde eindklank. Niet dat ik ze allemaal even goed vind passen... , maar om iig. in hetzelfde straatje te blijven: Noah Nika Milo (ie) Mylo (ij) Nilo Nino Tino Timo Bono Hugo Of opnieuw één met de L: Leon Lieuwe Ludwin Ludwig Lennart/ Lennard Lasse
L.yam L.uka & Dani L.yam L.uka & Davy L.yam L uka & Ivan L.yam L.uka & Jake L.yam L.uka & Jens L.yam L.uka & Noah L.yam L.uka & Nils L.yam L.uka & Nick L.yam L.uka & Stef L.yam L.uka & Mees L.yam L.uka & Levi
Mika is leuk!! Mijn jongens lijken ook op elkaar qua klank. Ik vind t zelf niet storend. Misschien is Jonah nog een optie?