Domien! Met op de tweede plaats Marcus. Memphis vind ik heel lelijk en ik ken zoveel Mika's dat ik alleen daarom al niet voor die naam zou kiezen.
Marcus vind ik verreweg het mooist. Domien gaat wel, Mika hoor ik heel vaak en vind ik ook niet zo mooi en Memphis vind ik helemaal niks (ook een totaal ander soort naam dan O. en de andere namen van je lijstje).
Mika vind ik grappig voor een kind, maar niks voor een man... Domien en Marcus vind ik leuk. Aangezien de naam van jullie andere zoon op een s eindigt, zou ik eerder kiezen voor Domien.
Mika is hier ook populair, hoor het op peutergymnastiek, op de peuterspeelzaal etc en vind het ook minder een naam voor volwassenen man.
Mika vind ik niet passen bij een volwassen man. Memphis vind ik niet mooi. Domien wordt afgekort naar dom denk ik. Zou ik om die reden dus ook niet voor kiezen. Dus het wordt voor mij Marcus. Mooie naam. Al denk ik dat velen Marc zullen gaan zeggen. Succes met jullie keuze!
Mika alleen leuk voor een kind, en dat niet eens echt, niet voor een volwassen man. Memphis, uhm nee nee nee. Domien, zou er wel aan kunnen wennen. Marcus is mijn favoriet.