Wij hebben ook een O, en Memphis stond ook op ons lijstje. Ik vind de andere O naam echt fantastisch trouwens, jammer dat die het niet wordt! Ik vind alleen 2 is klanken niet zo mooi. Mika te populair, Domien moet ik denken aan Mina. Marcus dus!
Ik heb Mika gestemd. Erg leuk bij O! Als tweede keus bij O vind ik Domien mooi en daarna Marcus. Bij Domien denk ik wel aan de radio dj en bij Memphis aan de voetballer
Marcus! Vind ik een krachtige naam, net zoals jullie O. Mika, te populair en een beetje suf Domien, te saai naast O en minder krachtig. Memphis vind ik een lastige naam en niet makkelijk uit te spreken.
Ik heb Marcus gestemd want dat vind ik de mooiste naam maar ik weet niet of ik die ook het mooiste naast de naam van jullie zoon vindt. Als ik ze na elkaar uitspreek maakt mijn hoofd snel Markis ervan. Daarnaast vind ik Marcus een klassieke naam en O. hipper. Domien weet ik niet zo goed. Vind de naam niet heel mooi maar ook niet lelijk. Vind m wel goed passen bij jullie zoon. Mika vind ik helemaal niks. Modenaam en ik kan me er geen leuke volwassen man bij voorstellen. Wel een hond trouwens. Memphis leuk in Amerika maar wordt hier zo snel volks.
Ik vind O en Memphis juist wel bij elkaar passen, maar ik vind Memphis niet echt mooi. Marcus vind ik te klassiek, doet me vooral denken aan Romeinse strijders en mijn Latijnse lessen. Mika vind ik te vrouwelijk klinken, heb ik ook bij namen als Luca. Domien blijft dan over en vind ik niet helemaal passen. Tijd voor een nieuw lijstje
Marcus en Memphis vind ik niet mooi klinken naast Otis (te veel eind-s'en), en Domien vind ik een verschrikkelijke naam en echt een totaal andere stijl dan Otis. Dus ik heb Mika gestemd! Succes!
Ik vind Domien het mooist, Marcus vind ik niet mooi naastO. Memphis is niet mijn smaak en Mika weet ik niet zo goed wat k er van vind... doet me denken aan een poezennaam ofzo...
Zo lastig. Domien vind ik erg leuk maar man minder en vind ik het minst passen bij O. Marcus is favoriet van mijn man en ik vind het mooi maar standaard. Mika is een vernoeming wat ik leuk vind maar ik vind de naam erg populair en soft naast O. Memphis vind ik dan weer erg leuk naast O, ook qua type naam maar man moet wennen..
Ik vind Mikan het mooist naast O, van de vier opties. Memphis wel leuk, maar wel een beetje aso (sorry dat ik het zeg, associatie met de voetballer?). Marcus en Domien ook prima, maar niks bijzonders.
Domien maar puur omdat ik die naam nu al maanden (jaren?) voorbij zie komen. Blijkbaar is dat ‘m voor je, niet meer van afwijken.