Ik ben een pietlut hoor, maar ik vind 2x - is voor broertjes/zusjes niet zo. O... is en M... is. Ondanks dat en dat Memphis niet direct mijn smaak is, vind ik het in combi met Luca wel beter passen dan Marcus.
Memphis Luca. Gewoon doen! Prachtig 'losse' naam, maar ook helemaal passend bij de naam van zijn grote broer!
Nieuwe update: Mijn man wil ook knopen doorhakken en zegt dat als hij écht goed nadenkt, hij stiekem (ondanks lichte twijfel, voornamelijk omdat hij bang is voor negatieve reacties) toch telkens weer bij de O naam uitkomt. En dat het voor hem echt gaat tussen de O naam en sihpme.M. super blij mee, want laat die O naam maar komen, was sowieso al heeeeel erg teleurgesteld dat hij weer ging twijfelen.. wel met Luca erachter. Die staat vast. Yes yes yes . Ik hoop echt onwijs op piss.O L.uca Duimen jullie mee? Heb met man afgesproken dat we dit weekend een besluit nemen en dat ik dan een punnikwoord ga bestellen! wordt het wat 'echter' daarna tolereer ik geen getwijfel meer!
Nou ik hoop voor jou dat het O gaat worden dan!!! Ik duim met je mee!! Zelf had ik Memphis gestemd. Dus dat vind ik ook een super naam ook in combinatie met je oudste. Ik vind dat juist superleuk als namen een beetje matchen. Ik vind het absoluut geen jut en Jul! Hopelijk worden de knopen idd snel doorgehakt!!! Succes!!
Hoe spreek je het uit? Zoals je het schrijft? Gewoon nieuwschierig Ik ken deze naam namelijk niet. Hopelijk staat de naam vast!
Ik vind Mika wel bij jou passen. Krijgt je kind meerdere voornamen? Wij hebben bij onze kinderen gekeken of het paste bij de voornamen, de roepnaam is bij onze kinderen gelijk de 1e voornaam dus Mika ..... ......
Sluit ik me volledig bij aan. Maar voor jou TS hoop ik dat je man bij O. blijft aangezien je die zelf al langer in gedachten hebt en er dus al aan gewend bent.
Nog een idee om te besluiten bij de geboorte, wanneer jullie je zoontje zien en kijken wat het beste bij hem past?
Waarom als ik vragen mag? Niet dat het mij wat uit maakt, maar het is gewoon niet zo relevant meer . Mijn vraag is namelijk al beantwoord.