Jullie mening graag!

Discussie in 'Babynamen' gestart door Nina Sanders, 1 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke naam uit onze gezamenlijke shortlist?

1. Marcus

57 stem(men)
    25,7%
  2. Memphis

27 stem(men)
    12,2%
  3. Mika

89 stem(men)
    40,1%
  4. Domien

49 stem(men)
    22,1%
  1. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Fijn dat jullie eruit zijn!

Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Haha dat stelde mijn man toen ook voor bij mijn dochter, ik kreeg er zowat een beroerte door haha.

hummeltje5, JosjeM en Nina Sanders vinden dit leuk.
  3. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Hier twee keer gedaan ;) en is heel goed bevallen. Past eigenlijk totaal niet bij mij, wil altijd alles geregeld hebben. Maar toch liep het zo :)

@Nina Sanders leuk dat het toch O. wordt. Heb je topic meermaals geopend maar toch niet gestemd omdat ik het eigenlijk allemaal niks vond. O. vind ik wel erg leuk, ook in combinatie met O.

JosjeM en Nina Sanders vinden dit leuk.
  4. Flamingooo

hummeltje5 vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    hummeltje5 en Flamingooo vinden dit leuk.
  6. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Ik ben ook van dingen vooraf willen weten, maar soms merk ik dat het beter is om op een moment zelf te beslissen :p
    Maar begrijp zeker dat veel al wel willen weten waar ze aan toe zijn haha.

Flamingooo en Nina Sanders vinden dit leuk.
  7. Flamingooo

Ja die naam heeft ook ooit op je lijstje gestaan toch? De naam die onze zoon uiteindelijk heeft gekregen geloof ik ook :p (v.e.L).

8. Flamingooo

Begrijp ik ook hoor! En moet er wel bij zeggen; wij hadden beide keren twee opties en daar hebben we tussen gekozen na de bevalling. Hebben het niet helemaal open gelaten.

9. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Ik zou dan Mika doen.
    Ik vind normaal bijbelse namen wel mooi, maar Marcus weer niet zo. Memphis vind ik teveel naast de naam van je zoontje dan is het allebei ‘-is’ op het laatst. En bij Domien moet ik aan vrouwen denken als Mien en Katrien.

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Klopt als een bus. Zo vreselijk blij dat we er nu uit zijn en man ook in love is van de combi. Voor het eerst. We zullen vast veel negatieve reacties weer krijgen maar i dont care. Voor ons dé namen, ondanks de gelijkenis met O

11. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    I'm confused - ik dacht dat het sipp.O was en niet piss.O?

12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    ? Het is omgekeerd echt piss.O, en niet O.ppis :)

13. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Oh wait, shit, wat érg! Mijn brein is appelmoes (#slaapgebrek) en kan niet meer achterstevoren lezen geloof ik... :roflmao::confused::oops::eek::roflmao:

NiVa0230, hummeltje5 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  14. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    De O. naam nog nooit gehoord, maar vind hem geweldig. Helemaal naast jullie andere O. Nieuwsgierig: hoe ben je aan deze naam gekomen?

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik hoorde m voor het eerst bij kunstgeschiedenis op de middelbare school. Het was een naam van een Russisch beeldend kunstenaar uit de vorige eeuw :). Vond m altijd al fascinerend maar de andere O naam was onze absolute nr 1 ;).
    Mijn man moest even wennen aan deze naam een tijd geleden maar vind m ook erg tof gelukkig

hummeltje5 vindt dit leuk.
  16. Aries

Aries Niet meer actief

Haha, geloof niet dat het aan jou ligt, hoor! Volgens mij had je hem ooit een keer op die manier getypt @Nina Sanders, maar toen vertelde je ook over waar de naam vandaan kwam en toen begreep ik dat de letters niet helemaal goed stonden. Ik dacht misschien om het gewoon extra cryptisch te maken. :D Superfijn dat jullie eruit zijn in ieder geval! Ik vind het een leuke combinatie.

Deel Deze Pagina