Dames is wordt echt lichtelijk gefrustreerd en gestressed Over 3-4 weken komt de kleine al (geplande ks) en we hebben nog steeds niet DE naam gevonden voor ons meisje. Er zijn al zoveel namen gepasseerd maar heb niet 1 keer gehad JA dat is het! Onze zoon heet Miran en onze 'oudste' dochter heet Zara. Mijn man is Turks maar het hoeft niet perse een Turkse naam te zijn, dat zijn die van onze andere kids ook niet. Wel niet te Hollands (ivm turkse achternaam) en moet wel een match zijn met broer en zus. Alle ideeen/suggesties zijn welkom op dit moment! Wie weet kunnen we wat combineren...
Anissa Alyssa Zola Zoila Dalila Samira Demelsa Jula Juna Yael Jaira Gia Elif Tyra Leyla Elena Shanna Enora
Ooh Iza is leuk zeg! Nooit zo nagekeken. Heb wel vaak Isa voorbij zien komen maar daar geen fan van... nooit op t idee gekomen om er een Z van te maken haha... dank je voor het idee! Die ga ik zeker aandragen bij man lief
Iza is de zorgverzekering voor gemeente en ander overheidspersoneel. Daarom zie je het vast weinig met een z hihi Faya Nura Esma Selin
Meen je, ach het wordt er niet minder leuk door. Volgens mij weten dit niet zoveel mensen haha . Esma hadden wij ook in ons lijstje, is nog altijd een optie hier
Ik heb nog nooit gehoord van die organisatie wat GroeneBomen zegt. Maar ik ken wel een Iza. Een heel erg leuk meisje. En ik vind de naam altijd erg leuk en pittig om te horen. Daarnaast vind ik het mooi staan bij de namen van je andere kids!
Hier sluit ik mij bij aan! Super leuk bij de namen van je andere kinderen. Ik ken inderdaad ook een Iza, vind het een hele mooie naam!
Iza, Gioia en Ayla zag ik voorbij komen en vind ik alledrie erg leuk! Matcht ook mooi bij de andere namen.
Ayla vindt ik idd ook erg mooi. Gioia ben ik niet zo van. Ik had ook Izra in gedachten maar dat vindt ik weer teveel op Zara lijken qua letters dus Iza past er heel goed bij