en nu zo onzeker

Discussion in 'Zwangerschap' started by mies 88, Jul 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mies 88

mies 88 Lid

Apr 20, 2012
    77
    3
    8
    NULL
    NULL
    hallo dames

ik ben nu 17 weken zwanger en nu ben ik af gelopen zaterdag naar de hap geweest i.v.m hevige buikpijn .

daar ben ik onderzocht zoals bloed en urine maar daar kwam nixs uit :(
    ik ging kapot van de pijn maar toch naar huis gestuurd !

nu ging ik gister aaf weer kapot van de pijn zelfs dreigen om flauw te vallen me tante gebeld en naar de hap gereden ,daar weer onderzocht maar kwam weer nixs uit en ik begon thuis met 36,5 gr mooie tempratuur bij de hap had ik 37,0 gr nog niet ernstig maar ze dacht toch aan een blindedarm ontsteking :x:x

ik ben door verwezen naar de spoedeisende hulp na 3 uur wachten en kapot van de pijn kwam er uit dat ik geen aanwijzing had naar blinde darm onsteking maar wilde ze de volgende dag toch een echo maken van blinde darm .

ik de volgede ochtend wakker naar heel de nacht amper slapen i.v.m de pijn weer hup naar het ziekenhuis waar al een afspraak stond voor mild echo ..

ik kom daar aan eerst mild echo bij het ziekenhuis was niets raars te zien alleen dat me mild aan de groote kant was iemand ervaring mee!!!

ik om kwart voor 9 weer bij spoedeisende hulp voor de blinde darm echo zeggen ze ineens nee doen we niet want daar is gister nixs over verteld tegen ons maar stond wel een afspraak gepland :(:(

wie is er nou gek

ik werd gewoon naar huis gestuurd met het zullen je banden wel zijn dus als je nog een keer hebt dan zien we je graag trug wie heeft hier ervaring mee

:(:(:(

2. roompje25

roompje25 Actief lid

Apr 3, 2011
    437
    1
    16
    Meid als je er niet gerust op bent blijven volhouden. Liever te vaak er heen als te weinig....hoop dat je je snel beter voelt.

Xxx

3. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

May 18, 2012
    431
    0
    0
    Mee eens.
    Anders een naar je eigen huisarts of wellicht via je verloskundige?
    Niet je laten afschepen, zij kunnen nie voelen wat jij voelt hoor!

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Waar zit de pijn? Ik had heel veel maagpijn en nu blijkt dat t ook galstenen kunnen zijn. Wordt je onrustig van de pijn? Of hebben ze de galblaas ook bekeken? Anders was t bij mij maagzuur. Ik heb er vorige week nog last van gehad, Auw!!

5. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

Jan 15, 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of een niersteen, jeetje wat kan dat pijn doen (weet ik uit ervaring) maar dat kunnen ze ook alleen of een foto of echo zien. ik zou idd gewoon volhouden en desnoods blijven zitten want als je zo'n pijn hebt als je omschrijft moeten ze gewoon verderzoeken tot ze weten wat het is!

Sterkte

6. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik zou door blijven zuren en om die echo vragen als het toch je blinde darm is kan het je dood betekenen als je niet optij geholpen word.... ik hoop dat het niet je blindedarm is maar hoop dat het bandenpijn is... ik weet ook hoe blindedarm pijn aan voelt je kan echt helemaal ingehurkt gaan zitten va de pijn...

suc6 en blij na je ha gaan... tot dat ze een echo gemaakt hebben

7. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,677
    0
    0
    Drenthe
    ik zou de Vk bellen en dan kan ze jou doorverwijzen. dan hoef je ook niet zo lang te wachten bij de spoedeisende hulp.

8. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

May 2, 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Zou idd ook gewoon aandringen op een echo.
    Als het blindedarmontsteking is moet je idd echt geholpen. Kan idd echt vreselijk pijn doen. ik weet t. :(
    Maar als t iets anders is wat zóveel pijn doet moeten ze je echt nakijken hoor.
    Dit slaat nergens op. Klote HAP.
    Echt al zoveel slechte ervaringen mee gehad helaas.
    Sterkte, ik hoop voor je dat t iets onschuldigs is.

9. Theertje

Theertje Bekend lid

Jan 26, 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Mijn eerste reactie was ook een niersteen aangezien je ook geen koorts hebt.
    God wat doen die krengen pijn , ik kroop echt over de vloer van ellende.
    Vol blijven houden hoor , die pijn komt ergens vandaan .
    Kan me niet echt voorstellen dat je banden zo'n pijn kunnen doen .

10. mies 88

mies 88 Lid

Apr 20, 2012
    77
    3
    8
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie berichtjes

nou k ben ondertussen al 2 x trug geweest en krijg geen echo voor een bloos ontsteking .
    ze blijven vol houden dat het me banden zijn dat hoop ik niet want dan ken ik met bijna 19 weken plat op bed gaan liggen .

nu heb ik ook het idee dat ik dus harden buiken heb niet normaal morgen moet ik naar vloskundige en ga dit zeker nogmaals aan klagen en anders naar me eigen huis arts de pijn is gewoon niet te omschrijven auwauw

gr mies

11. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Zeg ben je gek joh! Jij moet gewoon nu direct je VK bellen en zeggen dat je harde buiken hebt en al dagen ZHK in en uit loopt omdat je kapot gaat van de pijn, VK stuurt je dan direct door en dan wordt je goed onderzocht. Dit kan niet hoor, als je blindedarm knalt ben je echt goed het haasje dit moet uitgesloten worden!

Bovendien prikkelt deze pijn je baarmoeder (te merken aan.. juist ja, harde buiken) en je uk moet echt nog een poos blijven zitten. Harde buiken kunnen echt overgaan in weeën hoor!

Niet af laten schepen, bel je VK!!

12. mies 88

mies 88 Lid

Apr 20, 2012
    77
    3
    8
    NULL
    NULL
    hoi kwabernoot

morgen krijg ik echo van me onderbuik en ja de hardenbuiken blijven aan houden maar ja k denk dat ik morgen maar afwacht

k bel me vk wel om te vragen hoe of wat

bedankt voor je reactie

Share This Page