Ik vind giovanni mooi! helaas, mijn partner vindt het weer niks Gino Bradley Luca Remy Jason Max euuhh.. normaal gesproken kan ik er wel 100 opnoemen hahaha
ja de andere namen die voorbij komen heb ik ook wel bedacht maar dan heb ik weer mensen in de omgeving met een kleintje met die naam. bradley vind ik wel mooi maar omdat bobby de 2e naam wordt niet. maar de oplossing van givanno of givanio vind ik wel super. dus ja nu nog keuze maken uit Giovanni, Givanno of Givanio. helaas voor onze oudste is de naam Zusje al afgevallen
Hahaha geweldig Persoonlijk zou ik voor de naam Givanno gaan. Die heb ik ( tot voor dit topic) nog nooit gehoord. Giovanni vindt ik ook leuk, maar ik ken een kindje die zo heet... En dat is zo'n rotjoch..! Maar jullie kennen hem niet, en als jullie die naam leuk vinden, zou ik het gewoon doen! Het duurt niet lang voordat jullie omgeving aan jullie kindje denkt bij het horen van de naam ipv aan een voetballer (ik wist trouwens niet eens dat er een voetballer is die Giovanni heet )
Ik wist niet dat appelflap en kroket korte stoere ouderwetse Vlaamse namen zijn, en ben zeer benieuwd naar hoe jullie derde gaat heten, kaassoufle misschien. Sorry kon het niet laten, nu weer ff on topic. Als jij het mooi vind, gewoon doen! Ik hou er ook niet zo van bij oerhollandse kindjes, zie op je fotootje toch echt typisch oerhollandse koppies, maar wat maakt het uit wat ik of je buurvrouw of je tante of wie dan ook van jullie naamkeuze vinden? Als jullie het maar mooi vinden.
Ik hou helemaal niet van 'aparte' namen, maar iedereen zijn eigen keuze toch. Als jullie het mooi vinden, dan zeker doen en het past wel bij de andere 2 namen.
nee dan heb ik 2 kids met dezelfde voorletters, dit wil ik liever niet ivm post e.d als ze wat ouder zijn
ik denk dat givanno een mooi alternatief is, het is alleen zelf ook wel even wennen. meer omdat giovanno er al een beetje in zit. maar goed we hebben nog even bedenk tijd. bedankt voor alle reacties
O ja memmie sorry had ikmevn vergeten. Ik zelf vind dat namelijk ook niets om met dezelfde letter te beginnen
Gewoon doen waar jullie een goed gevoel bij hebben! Mijn schoonmoeder begon vanaf het moment dat ze wist dat ik zwanger was over namen en ze wil absoluut geen ordinaire namen... Ik vind het belachelijk als bepaalde namen als ordinair worden gezien, je hebt namen die veel gebruikt worden in bepaalde milieus maar dat zegt niks over de persoon..ik ga dus ook lekker voor een niet Nederlandse naam Gewoon doen waar jij je goed bij voelt en volgens mij ben je er bijna uit !
Wil niet zeggen dat jij zo bent maar bij blanke nederlandse kindjes krijg ik altijd meteen het 'white trailer trash' idee. Die naam komt voor in bepaalde kringen en je geeft je kind die stempel dus meteen mee. (niet voor ts) En de saaie top tien namen doe nou niet alsof deze naam of elke verbastering ervan nou zo origineel is
ter info, die kindjes die hier in dat cirkeltje zitten heten hier dus bas, henk en mark. hahaha dus daar vallen ze niet onder. maar wij wonen ook niet in een grote stad. en ik heb die stempel vroeger gekregen omdat ik het zusje van""" was. kan je ook niks aan doen. maar ik ben eruit. maakt me weinig uit wat een ander ervan vind en als hij het zelf later niet leuk vind veranderd hij hem maar weer. ben dan wel bereid om de kosten hiervoor te betalen
De papa van mijn zoontje is ook deels italiaans, we hoopte dat hij op papa zou lijken en hebben hem Nino genoemd (afgeleid van Antonino) we hebben alleen maar leuke reacties gehad, dus lekker de naam kiezen waar je je goed bij voelt. Bij twijfel niet doen
Las laatst nog een artikel in een Nederlands tijdschrift over een moeder met een zoontje en het zoontje vond zijn naam echt niet leuk en heeft zelf aangeven zijn tweede naam als eerste te willen en dat is dan ook geregeld
Ik hou ook echt niet van nederlandse namen!!! Givanno vind ik erg mooi!! Vind het klets dat sommige zeggen dat een bepaalde naam niet bij een wit kindje of iets past haha