Zijn er meiden die deze babyfoon (Luvion Platinum of Grand Elite) hebben en wat zijn de ervaringen? Deze bedoel ik: Luvion Beeld Babyfoons met Camera
Wij hebben hem en hij is vrij snel stuk gegaan. Ik vond de kwaliteit van wat je ziet ook niet bijzonder fijn. Ik ben eerlijk gezegd blijer met mijn philips avent babyfoon!
Wij hadden de Luvion besteld, maar weer teruggestuurd... De beeldkwaliteit vonden we tegenvallen, terwijl deze door heel veel mensen wel heel wordt beoordeeld hoor! Uiteindelijk nog een andere besteld, de Desiro geloof ik, maar dat was ook niets... Toen de Philips Avent gekocht, en... die eindelijk gehouden! Die vonden wij echt de beste van de 3! En qua prijs hetzelfde. Ik zou dus voor de Avent gaan.
Is dat deze waar jullie het over hebben?: Philips - Digitale beeldbabyfoon SCD600/00 - Babyfoons - Gezondheid en controle - Verzorging voor moeder en kind
Wij hebben wel de luvion babyfoon. Nu bijna een half jaar in ons bezit en wij vinden hem super! We kunnen niet zonder. Het heeft ons vooral in het begin veel gescheeld dat we niet iedere keer naar boven hoefde om te kijken of ze nog sliep of hoe ze lag etc.. Ik vind hem ook gebruiksvriendelijk. Niet teveel poespas, hij is duidelijk en signaal is goed.
Wij hadden een eerdere versie van de luvion babyfoon. Dat was echt een hele goeie aankoop. Een aantal andere stoorde bij ons, maar deze niet. Sowieso denk ik dat je ze toch eerst moet proberen voor je het zeker weet. Maar een camerababyfoon vond ik wel een goede investering.
Ik heb met veel plezier de Luvion Platinum gebruikt. Het beeld is erg duidelijk, ook als het pikkedonker is. Ik vond het de moeite waard, je hoeft niet om de haverklap naar de babykamer om te kijken wat er aan de hand is als ie huilt.