Spetters zijn natuurlijk wel wat anders.. maar laminaat wordt niet aanbevolen in de keuken. En wij hadden zeer hoge kwaliteit maar toch helemaal krom getrokken.
Hier ook altijd al laminaat gehad in de keuken, maar nooit krom getrokken. We kiezen wel een duurdere, geen gamma of iets dergelijks.
Oh ik vond het echt mooi en dacht gelijk; wat een prachtig huis moet zij toch hebben (ook naar aanleiding van je andere foto’s, maar dat was wel echt je eigen huis toch? Met die glazen deur met staal)
Hahha, die eerdere foto’s met stalen deuren is wel mijn huis. In het toilet hebben wij zulke tegels maar ik wilde hem laten zien met een soortgelijke keuken.. denk niet dat ts heel geïnspireerd raakt van mijn toilet
Wij hebben een soortgelijke keuken (kasten zijn een tintje lichter) en vind dat alles wel kan bij deze kleuren. Zelfs hout op hout. Wij wilden echt een industriële stijl (zo'n starbucks sfeer) en hebben een lichte beton kleur gekozen (tussen beige en grijs in). Wel tegels omdat we nogal makkelijk zijn met water knoeien en tegels dan de meest logische optie is. Maar ook een lichte tint omdat we weinig lichtinval hebben trouwens.
Haha toch echt geen kwantum kwaliteit. Maar we hebben heel Mooie natuursteen beton look tegels in de woonkamer. Zoveel mooier dan pvc. Dat vind ik toch echt nep en plastic lijken naast deze vloer. Ben er wel blij mee hoor. Veel makkelijker in onderhoud, niet koud en maakt geen herrie. Zou t alleen echt niet in de keuken of woonkamer willen puur vanwege het uiterlijk. Oogt toch echt nep naast een echte houten vloer of goede tegels