Even een update. Vandaag bij de ortho geweest en we hebben besloten om de behandeling uit te stellen. Hij krijgt nu medio september de beugel. De ortho was niet helemaal sceptisch om nu toch al te starten maar ze begreep mijn twijfels ook. Ik had me bijna over laten halen om nu toch te starten temeer omdat mijn zoon er nogal verdrietig over was maar ik heb toch doorgezet want wil er 100% achter staan. Hij moet hem 14 uur per dag dragen dus dan hoeft hij hem niet te dragen naar school maar wel direct uit school en in de avonden en nachten. Op deze manier kunnen we een goede start maken en zal het uiteindelijk het beste resultaat geven. Zoon was wel even verdrietig maar is er wel weer overheen. Ben blij dat het geregeld is en nu ook eens afspraken kunnen maken op een niet werkdag.
Fijn dat er nu een duidelijk plan ligt waar iedereen zich in kan vinden. Ik denk dat ik zelf ook voor uitstellen was gegaan, het moet ook allemaal een beetje praktisch werken. Veel succes in ieder geval! Hoop dat het gaat meevallen en goed resultaat gaat hebben! (ik heb vroeger zelf ook blokbeugel geweigerd , heb toen een ander soort 'vaste' beugel gehad die hetzelfde werkte, maar stuk duurder was, en daarna de plaatjes.) Wij hebben voor onze zoon ervoor gekozen om helemaal geen beugel te doen, met volledig begrip tandarts/orthodontist. Hij zal dan op volwassen leeftijd kaakoperatie moeten ondergaan. Maar dat zien we dan wel weer ...