schoenen opbergen in de gang

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 2 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Hoe bergen jullie je schoenen op in de gang/hal? We hebben nu een mand staan, maar hij is sowieso te klein, het is een gezoek van jewelste en het is voor sommige schoenen ook niet zo best.

Het hoeft geen dichte kast te zijn, liever niet zelfs, want dat maakt weer gauw klein.
    Een foto is altijd welkom.

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Wij hebben een soort bankje in de hal staan waar 3 rieten manden in zitten. De schoenen die we vaak gebruiken, zetten we hierin. De andere schoenen staan boven op zo'n schoenenrek.

3. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Ik heb niet eens een gang! Ik heb ook een oplossing nodig voor onze schoenen

4. Emihan

Emihan Actief lid

18 aug 2015
    474
    68
    28
    Wij hebben plankjes voor de meterkast (meterkast is gewoon normaal bereikbaar) en daar hebben wij onze schoenen op staan. Nu moet ik wel zeggen dat wij allemaal 1 paar daar hebben staan en de rest staat boven in de kast. En om het uit het zicht te houden sluiten wij de boel af moet een gordijn.

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    We hebben geen gang. Hier gaan ze op een plank op een stellagekast in het washok.
    Dit een idee?

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.310
    113
    Gelderland
    Wij hebben een kast in de gang gemaakt tot het plafond met rieten manden. De kinderen hebben beide hun eigen mand en wij nemen onze schoenen mee naar boven. Aan de kast zit een klein bankje waar soms ook schoenen op staan. Op pinterest vind je veel handige ideeën!

7. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Een schoenenrek van de ikea. Twee eigenlijk. En die kan je dan boven op elkaar zetten en vastmaken.

8. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Zo:

Bijgevoegde bestanden:

9. Sifra

Sifra Niet meer actief

Dit idd, of een schoenenrek aan de binnenkant van de deur van de kelderkast/ berging?

10. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.310
    113
    Gelderland
    Zo'n kast hebben wij gemaakt. Ik vind het ideaal en mis de ruimte niet echt omdat hij op de meterkast aan sluit en het de hooge in gaat.

11. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
  12. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Hebben wij ook. Niet dezelfde als op de afbeelding maar wel wat er op lijkt. De schoenen die we niet vaak gebruiken staan op planken in de meterkast

13. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    daar hebben wij de schoenen in staan

14. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Hier een kallax van ikea, mandjes voor mutsen/sjaals/handschoenen, buitenspeelgoed en in de open vakken liggen schoenen.
    Geen echte schoenenkast dus, maar wel praktisch.

15. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben een schoenenrek aan de deur van de meterkast hangen.

16. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Die hebben wij ook in de gang. Kaplaarzen laten we buiten staan, bij de achterdeur. En winterspul (mutsen, sjaals, handschoenen) in een buikkastje, de kids hebben alledrie een eigen laatje.

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij hebben een (halfhoge) schoenenkast onder de (dichte) trap staan. Ik vind het ideaal, dat is toch zo'n donker hoekje waar verder niets past en zo valt die kast niet zo op.

18. Danseninderegen

Danseninderegen Actief lid

14 sep 2015
    165
    1
    18
    Hoe doen jullie dat dan met hogere laarzen? Die passen nooit in zo'n schoenenrek. Zoals met doe planken is wel handig , dan kun je de afstand tussen de twee planken bepalen maar ik zoek t liefst een dochte kast ivm stof

19. Mel3

Mel3 Actief lid

14 mrt 2015
    268
    0
    16
    Wij hebben de open trap dicht gemaakt en er een kast van gemaakt. Daar staat onze voorraad en onderin de schoenen.

20. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik heb een kamertje waar ik alle schoenen heb staan. Stellingen er in en daar staan ze op.

Deel Deze Pagina