Hoe bergen jullie je schoenen op in de gang/hal? We hebben nu een mand staan, maar hij is sowieso te klein, het is een gezoek van jewelste en het is voor sommige schoenen ook niet zo best. Het hoeft geen dichte kast te zijn, liever niet zelfs, want dat maakt weer gauw klein. Een foto is altijd welkom.
Wij hebben een soort bankje in de hal staan waar 3 rieten manden in zitten. De schoenen die we vaak gebruiken, zetten we hierin. De andere schoenen staan boven op zo'n schoenenrek.
Wij hebben plankjes voor de meterkast (meterkast is gewoon normaal bereikbaar) en daar hebben wij onze schoenen op staan. Nu moet ik wel zeggen dat wij allemaal 1 paar daar hebben staan en de rest staat boven in de kast. En om het uit het zicht te houden sluiten wij de boel af moet een gordijn.
Wij hebben een kast in de gang gemaakt tot het plafond met rieten manden. De kinderen hebben beide hun eigen mand en wij nemen onze schoenen mee naar boven. Aan de kast zit een klein bankje waar soms ook schoenen op staan. Op pinterest vind je veel handige ideeën!
Zo'n kast hebben wij gemaakt. Ik vind het ideaal en mis de ruimte niet echt omdat hij op de meterkast aan sluit en het de hooge in gaat.
Hebben wij ook. Niet dezelfde als op de afbeelding maar wel wat er op lijkt. De schoenen die we niet vaak gebruiken staan op planken in de meterkast
Hier een kallax van ikea, mandjes voor mutsen/sjaals/handschoenen, buitenspeelgoed en in de open vakken liggen schoenen. Geen echte schoenenkast dus, maar wel praktisch.
Die hebben wij ook in de gang. Kaplaarzen laten we buiten staan, bij de achterdeur. En winterspul (mutsen, sjaals, handschoenen) in een buikkastje, de kids hebben alledrie een eigen laatje.
Wij hebben een (halfhoge) schoenenkast onder de (dichte) trap staan. Ik vind het ideaal, dat is toch zo'n donker hoekje waar verder niets past en zo valt die kast niet zo op.
Hoe doen jullie dat dan met hogere laarzen? Die passen nooit in zo'n schoenenrek. Zoals met doe planken is wel handig , dan kun je de afstand tussen de twee planken bepalen maar ik zoek t liefst een dochte kast ivm stof
Wij hebben de open trap dicht gemaakt en er een kast van gemaakt. Daar staat onze voorraad en onderin de schoenen.