Jullie mening nodig

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat is leuk ?

1. Dieren

2. Disney

3. TV (Diego,spongebob etc)

4. Bloemen

5. Tekst

6. Hartje/Liefde

7. Zon,sterren etc

8. Speelgoed

9. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Sinds kort ben ik begonnen met hotfix en heb inmiddels al wat leuke creaties gemaakt.
    Nu wil ik ook graag patronen maken voor anderen zodat zij zelf thuis een shirtje, jasje etc kunnen pimpen.

Maar nu vraag ik me af waar vraag naar is. Wat zouden jullie zelf kiezen voor op een shirtje ?

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik heb geen idee wat hotfix is. ;) Maar ik hou zelf niet zo van figuurtjes ed op kleding, dus heb ik op sterren, hartjes, etc. gestemd.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik wist het ook niet, maar google is mn grote vriend.
    Zijn van die soort strasssteentjes...

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik hou zelf absoluut niet van tv-helden. Hoop ook zo dat m'n zoon niet zo snel een Bob de Bouwer of Cars trui wil...hihi.

Voor m'n dochter zou ik iets van bloemen of een hartje kiezen. Voor m'n zoon een dier die hij leuk vind of een grappige tekst of zijn naam.

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik vind tv figuurtjes wel leuk op een shirt. Cars en spongebob zijn favoriet hier :p Verder dieren zou ik wel leuk vinden.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hotfix zijn idd hele kleine steentjes die je in een patroon kan leggen en op kleding etc kan strijken.
    Deze heb ik voor Elin gemaakt.

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Cars dan voor beide kids :D

8. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Namen en spreuken is misschien ook een idee,ik heb op disney en tv en anders gestemd

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Namen zou idd een mogelijkheid zijn in opdracht.

10. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    van alles wat hier noemt zijn al tig patronen te vinden, ik denk niet dat veel mensen patronen gaan kopen, want via een programma is elke tekening na te maken, ( heb zelf hotfix)
    tevens is er via internet een site waar al zo veel patronen op staan, in de duizenden alles is er wel te vinden, en dat is gratis. weet natuurlijk niet of het de bedoeling is om het te verkopen, maar goed dit is wat ik er van denk.

wat je beter kan doen als je er wat mee wilt verdienen is kant en klaar pakketjes aan bieden, maar ook die zie je al heeeeeeeeeel veel op internet (MP) dus strijkklaar bedoel ik.

of inderdaad kleding waar je het al op hebt zitten aanbieden, maar ik weet uit ervaring om me heen dat je er niet heel veel aan kan verdienen, maar ik wens je natuurlijk wel succes.

(wel slimme manier van het onder de aandacht brengen dat je er wat mee wil aangezien je hier geen advertentie mag plaatsen, (onterecht in mijn ogen hoor)

succes

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dobbel, ik bedoel ook geen papieren patronen maar een patroon gemaakt van hotfix dat ze er dus alleen op hoeven te strijken. Er zijn namelijk ook nog genoeg mensen die niet zelf hot fixen
    En mocht ik uit dit topic een opdracht mee krijgen is dat natuurlijk altijd leuk,maar dat is niet de insteek van dit bericht hoor haha. Wilde gewoon even weten waar er vraag naar is zodat ik niet heel veel dingen maak en vervolgens niet verkoop omdat niemand het leuk vindt.

12. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Nee precies dan snap ik je, je wilt kant en klaar patronen aanbieden,
    het blijft lastig, ik zou zo iets alleen op bestelling doen, omdat je dan zoveel houd wat je niet kwijt raakt,

maar kijk eens op MP, daar staaat de wereld aan kant enklaar pakketjes, kijk wat daar tussen vooral mist, dat zou ik als voorbeeld nemen, dan val je op tussen de rest.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    thanx voor de tip

14. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind alleen nijntje kunnen op een babyshirt, verder heb ik echt een hekel aan tv figuren op kleding dus ik heb op zon/sterren gestemd.

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    kaatje wat leuk/mooi!!
    die nijntje is echt super schattig!

ik heb gestemd op zon/sterren

16. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik persoonlijk vind het eigenlijk ook niet echt iets voor jongens dus zijn gaan voor bloemetjes, hartjes en grotere figuren op verzoek.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Majel, voor kleine jongens vindt ik het nog wel leuk. Voor grotere zou ik het zelf idd ook niet zo snel doen. Ik heb deze voor Levi gemaakt en hij vindt hem echt super gaaf. Verteld tegen iedereen dat hij glitters heeft.

Deel Deze Pagina