Hallo dames, Wat vinden jullie de mooiste naam? Sanne Noa Zara wij vinden ze allemaal wel iets hebben dus heb jullie mening nodig.
Tja wat zal ik daar nou van zeggen. Sanne hoor je op dit moment heel veel. Grote kans dat Sanne met nog een Sanne in de klas komt te zitten. Deze Linda heeft daar te veel ervaring mee om dan voor Sanne te kiezen. Op het laatst noemde iedereen me Stoug (naar Stougie, m'n achternaam). Nee niet echt leuk. Vind Sanne wel heel leuk. Noa vind ik ook heel leuk, heb ik geen maar bij. Zara is wel leuk, maar dat arme kind gaat haar leven haar naam moeten spellen. Ik zou dan zelf Sara(h) schrijven. Dus ik denk toch Noa. Linda
absoluut Zara! Mijn hond heet sara en het is echt een leuke naam om liefkozend uit te spreken, om te roepen en je kan er ook prima mee mopperen, mocht dat nodig zijn!
hallo ik vind Noa de mooiste naam, de betekenis is ook erg mooi... TROOST. voor ons heeft die naam een speciale betekenis. mijn zoontje had zo geheten met de tweede naam als hij een meisje had geweest, en sind november hebben wij een te gek neefje die heet met zijn tweede naam ook Noah.. die naam ref. naar onze overleden oma, dus vandaar dat ik Noa het mooiste vind liefs dionne
ik zou gaan voor xana al staat die er niet bij maar heb je iets wat niet snel dubbel hebt in je omgeving en het is een hele mooie naam vindt ik de andere namen vindt ik ook leuk maar hoor je heel vaak ook vindt je janna of janne heel mooi een beetje variatie op de namen die je aangaf maar is mijn mening.......