hebben jullie misschien ideeën waar ik deze voor een niet al te hoge prijs kan vinden? ik heb hele leuke gezien van de zara, maar die zijn steeds uitverkocht.
Ik heb deze sneakers van Adidas gekocht bij van haren voor 30 euro! Ook hele flexibele zool en lichte schoen
Scapino heeft vandaag (nog een half uur....) tweede artikel voor 1 euro. Ik heb voor mezelf schoenen gekocht en deze sneaker meegenomen voor dochter voor 1 euro, in het echt vind ik ze leuker dan op de foto. Scapino sneakers? Bestel nu bij wehkamp.nl Dit is meer een runner wat je bedoelt misschien? Nike Flex Experience Tdv kinder sneakers | Scapino.nl
Dat ligt eraan welke. Zoon heeft een paar van shoesme en die bieden echt wel goede ondersteuning. New balance en de runners uit goedkopere winkels, bieden idd weinig ondersteuning. @ ts, braqeez en bunnies heeft leuke in kleine maten. Althans als dit binnen je budget valt, 69 euro.
Nike ook niet en die zijn niet super goedkoop ofzo. Zara schoenen zijn sowieso niet top kwaliteit. Addidas weet ik van 1 model dat die wel goede ondersteuning bieden