Jullie mening of interpretatie vroege zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door beest, 8 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beest

beest Actief lid

30 okt 2012
    126
    0
    0
    NULL
    België
    Hoi allemaal,

ik heb bij Sensitest de vroege zwangerschapstesten gekocht. Kan je mee testen vanaf 4 dagen voor je NOD. Gisteren getest, 4 dagen voor NOD, met ochtendurine een heel heel licht streepje maar echt amper zichtbaar, dus kon even goed inbeelding zijn. Vandaag was het al ietsje duidelijker, een heel erg licht lijntje. Nu had ik een ovulatiestest gedaan, omdat ze zeggen dat je een positieve ovulatietest hebt als je zwanger bent. Maar die ovulatietest kleurde maar heel licht.
    Dus mijn vraag: moet je 3 dagen voor NOD een positieve ovulatietest hebben als je zwanger bent, of gaat die geleidelijkaan donkerder worden, als ik dichter bij mijn NOD kom?

2. beest

beest Actief lid

30 okt 2012
    126
    0
    0
    NULL
    België
    Banner is van vorige zwangerschap dus niet op letten!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Niet iedereen heeft een positieve ovulatietest, als je zwanger bent. Die methode is heel onbetrouwbaar, dus daar kun je zeker niet vanuit gaan. Ik zou overmorgen nog eens een zwangerschapstest doen, succes!

4. beest

beest Actief lid

30 okt 2012
    126
    0
    0
    NULL
    België
    Bedankt, Jippie. Ik hoop het geduld te hebben om te wachten tot overmorgen, maar het is heel moeilijk om me in te houden...

5. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ik had helemaal geen overtuigende ovulatie test... wel weer een wat donkerder streepje en heb erna een zwangerschapstest gedaan die positief was. Hoeft dus niet zo veel te zeggen ;)

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ben benieuwd, ik hoop het voor je. :)

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Mijn ovu test is positief geweest toen ik niet zwanger was. Negatief geweest toen ik juist wel zwanger was en andersom. Geen pijn op te trekken dus. Maar mijn duimen draaien voor je

8. beest

beest Actief lid

30 okt 2012
    126
    0
    0
    NULL
    België
    Heel erg bedankt voor jullie steun, jullie geven me tocht wat hoop.
    Vanochtend weer zo een heel vaag streepje. Mijn NOD is over 2 dagen. Gelukkig heb ik geen zwangerschapstest meer in huis, ik zal er over 2 dagen in gaan halen.

Deel Deze Pagina