14 maanden slaapt 's avonds slecht in

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Coulson1984, 28 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coulson1984

24 apr 2014
    14
    0
    0
    Friesland
    Ik ben zo moe onderhand...al 14 maanden is het een geklooi met slapen.

Met de Woombie en rijstebloem door de fles ging het al beter, maar alsnog dat gejengel voor hij slaapt. En niet een een kleintje, nee heel vaak een hartverscheurende huil. Dan knuffel ik hem, aai hem en dat vind hij fijn en op zich is hij dan wel rustig, maar hij keuvelt rustig een uur/anderhalf door.

Nu is hij al behoorlijke tijd uitgebakerd, slaapt in gewone slaapzak, maar dat slapen...:x

Binnenkort komt er een pedagoog, maar ik ben er gewoon zo klaar mee. Soms wil ik hem gewoon laten jengelen, huilen. Maar mijn moederhart breekt als ik dat doe, dus ga ik weer naar boven, knuffel hem en wacht beneden weer de minuten af...pffff.

Alleen als ik niet thuis ben slaapt hij makkelijker in. En bedankt vader...

2. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Waarschijnlijk weet hij dat je komt en bij papa niet?

Hoe lang laat je hem huilen? Wij meestal 10 minuten (tenzij echt overstuur), vaak vallen ze vanzelf in slaap, maar ik weet ook dat sommigen het zielig vinden als een kind zichzelf in slaap huilt. Als het 10 minuten of langer duurt gaan we erheen.

Is hij wel moe genoeg bij het naar bed gaan? Niet te vroeg of overdag teveel geslapen?

3. Coulson1984

24 apr 2014
    14
    0
    0
    Friesland
    Hij slaapt overdag 2,5 uur ongeveer tussen 12 en half 4.

Vanavond heeft ook nog es een keer gebadderd want hij was mega doorgelekt.
    Rond 7 uur naar boven en hij gaapte, leunde lekker op mijn schouder voor de knuffel en in bed rekte hij nog een keer en dan weer gapen.

Hij is echt wel moe, maar toch rond 8 uur naar boven vanwege een huil. Het hele uur was hij gewoon aan het geluid maken. Rond half 9 hoorde ik hem nog.

Ik ga echt niet voor elke miep naar hem toe, maar 's nachts hoor ik hem ook heel vaak. Echt zo'n mini jengel, maar niet erg genoeg dat je naar ze toe moet.

Deel Deze Pagina