jullie mening over abortus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rosi, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja natuurlijk meis,pfff dit is ook echt niet niks,
    dan denk je samen veel meegemaakt te hebben,en dat flikt hij je zoiets,
     
  2. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik denk dat als je je familie zegt over jou gedachte over abortus met 18 weken, dat ze dan instorten!

    ik neem aan dat ze het beste willen voor jou en je kind? Dan storten ze vast niet in als ze horen wat je man/vriend/partner jou aandoet, dan zijn ze vast en zeker goed pissig op hem en zullen ze jou alle steun geven die je nodig heb.
     
  3. jopie

    jopie VIP lid

    10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Waar zou je dat in vredesnaam willen?
     
  4. Nikita23

    Nikita23 VIP lid

    31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Misschien omdat haar wereldje even helemaal ingestort is, en ze misschien door dat rotgevoel even helemaal niets van "dat kind" wil weten? Ik zou me deze impulsieve reactie wel voor kunnen stellen, en zoals ik al eerder gepost heb: Ongetwijfeld is het een tijdelijk gevoel bij Rosi. Vergeet niet dat je hele toekomstdroom in duigen valt, en de wereld even onder je voeten vandaan geschopt wordt! Je gaat samen voor een kind, hebt daar een bepaald beeld bij (huisje boompje beestje) en ineens is dat weg. Gewoon, zomaar. Ineens zie je jezelf je kind in je eentje op drie-hoog-achter opvoeden terwijl geen hond meer naar je omkijkt. Is wwel geen realiteit, maar zo zal dat ongetwijfeld voelen. (Ik heb me even proberen voor te stellen hoe ik me zou voelen). Tuurlijk denk ik dat ze nooit tot abortus over zou gaan, maar jee het is nogal wat als de man met wie je zelfs (intiem) voor IVF gekozen hebt je verlaat!

    Als ze daadwerkelijk tot abortus over zou gaan, zou ik hier een heel ander bericht plaatsen, maar ik proef gewoon aan haar bericht dat ze er even helemaal doorheen zit (zat) en gewoon even niets meer op een rijtje heeft. Bemoedigende woorden en steun zullen haar dan ook ongetwijfeld een betere keus laten maken!

    Veel sterkte Rosi, en ik zou niet graag in jouw schoenen staan! Hou je taai!
     
  5. Nadesy

    Nadesy VIP lid

    27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Nou idd,daar ben ik het helemaal mee eens,
     
  6. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Hoi Rosi,

    ik heb niet alle reacties gelezen maar dit is de mijne...

    Wat een vreselijke situatie waar jij in zit! het lijkt me erg om erachter te moeten komen dat je man vreemdgaat!

    Maar... ik zou toch geen abortus doen! Je bent al 18 weken zwanger, je hebt al een compleet kindje dat je draagt.

    Ik denk dat het heel moeilijk zal zijn om dit alleen te moeten doen. maar je kindje heeft er ook niet om gevraagd.

    Weet je dat er een organisatie bestaat die kan helpen? Kijk maar eens op www.vbok.nl. Deze mensen helpen voornamelijk tienermeisjes die zwanger zijn geworden maar zijn er zeker ook voor vrouwen zoals jij! Ze hebben een schat aan ervaring, een luisterend oor en ze kunnen je veel praktische tips geven!

    heel veel sterkte!
     
  7. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Heb je er weleens over nagedacht om je eens te verdiepen in de reden waarom je vent is vreemdgegaan?

    Heb je met hem gesproken?

    Ik wil niet zeggen dat hij niet hartstikke fout is, maar misschien is er ook wel een reden voor.

    Hebben jullie vaak ruzie, passen jullie uberhaupt goed bijelkaar enz......
     
  8. MamaLou

    MamaLou Fanatiek lid

    Helemaal mee eens, dit bedoelde ik dus gisteravond ook al te zeggen....!
    En zoals we kunnen lezen heeft Rosi er een nachtje over geslapen en voelt ze zich al wat beter!
    Dit komt wel goed, het zal even puzzelen zijn en ik hoop voor Rosi dat haar familie haar zal steunen, wat ze vast wel zullen doen.

    Kop op Rosi, meid, jullie komen er ook wel met zn tweetjes!
     
  9. jopie

    jopie VIP lid

    10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik vind wel dat iedereen heel goed weet wat er in Rosi's hoofd omgaat.

    Dat het een "niet zo aardige" vent is, mee eens. Dat het moeilijk wordt, en eng is, mee eens. Maar dat je je zou willen laten overhalen om abortus te laten doen, ondanks dat je het niet over je hart kan verkrijgen, kan ik niet begrijpen.
     
  10. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Damn Rosi, wat een vreselyk verhaal :(
    Wat een ongelooflyke (*^&$%^%#$% dat hy JULLIE dit aan doet, jou én jouw kindje!!
    Snap dat je nu helemaal in de war bent, maar je moet geen dingen doen waar je GEGARANDEERD spyt van gaat krygen.
    Gelukkig heb je besloten je kindje te houden, kan me niet voorstellen dat je een kindje van 18 weken nog weg kunt laten halen, en al helemaal niet om de redenen die jy noemt, dus WAKE UP GIRL, geef die vent een TRAP onder zn reet, ga met je ouders praten en zoek samen naar een GOEDE oplossing.
    Laat zien dat die IVF de moeite waard was, en dat je de ERETITEL MOEDER verdient!!!
    Heel veel sterkte meis, hoop dat je er uit komt!
     
  11. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Zoals Rosi al eerder heeft aangegeven gaat ze NIET voor een abortus maar laat ze haar wondertje de wereld zien.
    In overleg met Rosi doen we deze dicht.
    Elmo
     

Deel Deze Pagina