Wilde niet al teveel bezig zijn met het zwanger worden, maar Das makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb nu dus zowaar ook wat ovulatietesten in huis gehaald. Van de action. Hoop ze niet nodig te hebben want nu op het moment op het wachtbankje maar voor die 2,49 kon ik ze ook niet laten liggen. Overigens ook maar wat zwangerschapstest meegenomen gelijk. Nu dus mijn vraag aan jullie, zijn deze testen een beetje betrouwbaar en hoe werken deze voor jullie. Lees namelijk nog wel eens negatieve berichten over deze testen, maar in de bijsluiter staat ook dat ze voor 99 procent betrouwbaar zijn, dus dat staat er ook niet voor niks lijkt me? Heb altijd de kruidvat 2v5 gebruikt en zeer tevreden hierover. Maar zag ze bij de action toevallig liggen dus maar een paar gekocht.
Ik had vorige keer een licht (maar wel roze) streepje binnen afleestijd op 11 dpo. Dit was eenmalig, dag daarna weer omo wit en 2 dagen daarna ongi geworden..
Ik vind zowel de ovu s als de zwtesten fijn. Zwangerschaptesten zijn wel minder gevoelig dan kv. Maar wel betrouwbaar hoor.
Ik gebruik de ovulatietesten van de Action wel, die werken goed bij mij. Had ook een paar zwangerschapstesten gehaald daar, maar vond ze ondanks dat ze positief waren toch vrij onduidelijk. Op deze momenten ga ik de volgende keer toch echt weer voor de KV2v5 en CB
Met ovutesten geen ervaring, de zwangerschapstesten vind ik top, altijd een echt witte test als ik niet zwanger was.
Ik gebruik de ovulatie testen van action altijd sinds ze ze hebben. Ik vind dit de fijnste die er zijn. De zwangerschapstest en wat minder, die zijn altijd negatief . Nee zonder gein, alleen bij zwangerschap heb ik een streepje gehad dus die zijn ook echt betrouwbaar. Wel minder gevoelig dan een kruidvat.
Ik gebruik nu sinds kort die van de action (2e ronde) en ik moet eerlijk zeggen dat ik die van de sensitest prettiger/duidelijker vind. De ovu-testen van de action drogen bij mij niet mooi op, waardoor ik dus niet goed kan vergelijken. Die van de sensitest drogen altijd wel mooi op. Ik heb helaas nog geen ervaring met de zw.test. Wel met kv 2v5 en cb digi. Beide tevreden over. Hoop spoedig ook tevreden te kunnen zijn over die van de action....
Ik vind (vond inmiddels want zwanger van onze hekkensluiter) ze te goedkoop waardoor je over minimaal 10 testjes gaat plassen voordat je ongesteld wordt of niet 5 cb digitale gedaan en voor minimaal hetzelfde geld action testen
Ik vind de ovulatietesten prima van Action. Sinds ik OT gebruik, heb ik alleen die van de Action gekocht, omdat ze zeer goed bevallen.
Met beide testen prima ervaringen. Bij mij was de action zwangerschapstest zelfs duidelijker dan die van kruidvat (2v5). Dus wat mij betreft een aanrader en het scheelt behoorlijk in de kosten
Even een heel ander vraagje : waar liggen die ovulatie testen bij de action? Heb t nog nooit gezien en vind het ook zo stom om aan een 16 jarige jongen te vragen.
Goed hoor!! Zw wel, ovu gebruik ik niet. En daarbij waren ze voor mij ideaal om heel vaak te testen om te kijken of mijn hcg afnam na mijn miskraam. Ik gebruik deze dus nog wel straks na weer cyclus 😄 daarnaast soms ook kV voor de bevestiging, maar dat zit meer tussen mijn oren.