Wij zijn al zolang bezig iui gehad ivf bbz en weet niet hoeveel mk ,s nu moet ik pas 2-3 maart ongi worden maar heb nu al meer dan 3 dagen pijnlijke borsten nooit gehad wat zeggen jullie het is te vroeg om te testen heb zaterdag feest dan ga ik wel testen kijken of er wat te zien is voordat ik wijntje ga drinken
Jeetje wat vervelend dat jullie al zolang bezig zijn! Helaas zegt zere borsten niet zoveel. Ik zou dan idd zaterdagochtend gaan testen. Maar als die negatief is zegt dat nog niet zoveel. Iig sterkte met wachten!
Lang bezig zijn, ik weet er helaas alles van. Eindeloos geduld moet je hebben. Ik zou als ik jou was ook zaterdag past testen, bij negatief niet meteen denken: en nu zuip ik me vanavond klem! Want negatief hoeft dan ook nog niks te zeggen. Zou het bij een paar wijntjes laten. Overigens zijn zere borsten bij mij altijd een goed teken, rond m'n menstruatie nooit last van, alleen bij een zwangerschap. Het verschilt per persoon en kan zelfs per zwangerschap verschillen, dat is het lastige er aan. Maar nogmaals, voor mij altijd een gunstig teken geweest. Sterkte met (af)wachten.
Ik had altijd zere borsten na de eisprong en voor menstruatie.. Maar ook toen ik zwanger bleek dus het kan alle kanten op.. Succes
Zo vroeg kan je gewoon een paar wijntjes drinken hoor. Kan echt geen kwaad. Helemaal lam zou ik niet doen, maar is sowieso een slecht idee als je zwanger wilt worden.
pijnlijke borsten was mijn eerste overweging om te testen. was niet bezig zwanger te worden. in die zelfde periode ontzettend druk gehad, dus dacht dat ik daar moe van was. achteraf gezien was ik zwanger, en daardoor moe vanwege de verandering in mn lichaam. maar, zoals ik al zei: mijn herkenning van zwangerschap waren die pijnlijke borsten. kan natuurlijk per lichaam verschillen. succes, hoop op een posi test voor je.